Performancing Metrics

واکنش سازمان بنادر به اظهارات تبلیغاتی برخی نامزدها | اتاق خبر
کد خبر: 392498
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1396 - 18:04
سازمان بنادر و دریانوردی کشور با انتشار بیانیه ای به اظهارات تبلیغاتی محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد و این گونه سخنان را بی پایه و تنها به نفع بنادر رقیب در منطقه دانست .
 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایرنا، در این بیانیه آمده است، جناب آقای محمدباقر قالیباف یکی از نامزدهای محترم ریاست جمهوری در برنامه تبلیغاتی خود در شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران در ساعت 22 روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه، بدون ارائه هر گونه سند و مدرکی اتهام واردات بیش از 20 میلیارد دلار کالای قاچاق از بنادر کشور را بیان کرد و گفت: «... بیش از 20 میلیارد دلار کالای قاچاق از بنادر ما وارد می شود... » که این یک دروغ محض است.

این بیانیه می افزاید: آقای قالیباف در اظهارات خود بنادر کشور که یکی از مهمترین مراکز اقتصادی کشور محسوب می شود و همچنین کارکنان آن که در یک دهه گذشته حتی یک مورد محکومیت قانونی در این زمینه ندارند را مورد اتهام قرار داده است.

در بیانیه سازمان بنادر و دریانوردی کشور تاکید شده است: این گونه سخنان بی پایه و غیر مستند تنها به نفع بنادر رقیب در منطقه خواهد بود که پس از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) موقعیت خود را متزلزل می بینند.

روابط عمومی این سازمان درخواست کرد برای جلوگیری از تشویش و گمراهی افکار عمومی به این اتهام رسیدگی و برای سازمان بنار و کشتیرانی امکان دفاع از خود در رسانه عمومی فراهم شود.

سازمان بنادرو دریانوردی کشور همچنین با ارسال نامه جداگانه ای به رئیس ستادانتخابات کشور، مراتب تکذیب واعتراض خود به اظهارات تبلیغاتی و بی اساس این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در شبکه اول سیما را اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید