Performancing Metrics

آسمان تسویه کرد | اتاق خبر
کد خبر: 392577
تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1396 - 10:46
آخرین اخبار از بدهی سوخت ایرلاین‌ها
مدیر امور مالی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به آخرین وضعیت بدهی ایرلاین‌ها به این شرکت، اظهار کرد: ۳۰ درصد این بدهی‌ها متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان بود که طبق تهاتری که بین این شرکت و دولت صورت گرفت، به‌طور کامل تسویه شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حسنی با بیان این‌که میزان بدهی ایرلاین‌ها نسبت به چند سال اخیر افزایش نداشته است، با اشاره به فروش نقدی سوخت به ایرلاین‌ها، تصریح کرد: از آبان‌ماه سال ۱۳۹۴ فروش سوخت به ایرلاین‌ها به صورت نقدی صورت گرفت و از آن تاریخ به بعد کل بهای فرآورده‌ها وصول شده است. از سوی دیگر شرکت‌های هواپیمایی نسبت به تعیین تکلیف بدهی سنواتی خود اقدام کرده‌اند و برای تسویه این بدهی یا چک ارائه کردند و یا بدهی خود را تقسیط کردند.

مدیر امور مالی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به تهاتر ایرلاین‌ها با دولت برای تسویه بدهی، توضیح داد: دولت مبلغی به برخی از ایرلاین‌ها بدهکار بود و قرار شد این بدهی‌ها با یکدیگر تهاتر شود. در این راستا بدهی ایرلاین آسمان که ۳۰ درصد کل شرکت‌های هواپیمایی را شامل می‌شد به‌طور کلی تسویه شد.

حسنی ادامه داد: ۴۰ درصد سایر بدهی‌های سنواتی متعلق به دو ایرلاین دیگر است که بدهی یکی از آن ها بسیار ناچیز و درمورد بدهی ایرلاین دیگر معاونت حقوقی ریاست جمهوری در حال تصمیم‌گیری است و ۳۰ درصد دیگر بدهی‌ها متعلق به سایر شرکت‌های هواپیمایی است که بدهی‌ برخی از آنها تا پایان شهریورماه سال جاری و بدهی برخی دیگر تا پایان سال جاری تسویه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید