Performancing Metrics

سلامت انتخابات را تأیید می‌کنم | اتاق خبر
کد خبر: 393821
تاریخ انتشار: 3 خرداد 1396 - 23:10
دبیر شورای نگهبان:
دبیر شورای نگهبان گفت: بنده سلامت انتخابات را تأیید می‌کنم که خیلی خوب بود، اما تخلفاتی هم صورت گرفته که بر اساس گزارش‌های ناظران و برخی گزارش‌های مردمی بوده اما شورای نگهبان نیز حسب مورد به مسأله ورود داشته است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، آیت‌الله احمد جنتی در ابتدای جلسه امروز هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مسائل بحرین گفت: اگر مسئولان بحرین ذره‌ای فهم، ادب، احترام و رأفت داشته باشند، نباید به ساحت آیت‌الله شیخ عیسی‌قاسم تعرض کنند.

رئیس مجلس خبرگان افزود: جرم آیت‌الله شیخ عیسی‌قاسم این است که برای احقاق حق و برقراری عدالت تلاش می‌کند؛ ظلم در بحرین شایع است، اما امیدواریم روزی شاهد پیروزی مردم این کشور باشیم.

وی همچنین با قدردانی از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: از جانب خودم و خبرگان با همه وجودم از مردم تشکر می کنم که نشان دادند هنوز زنده و سرپا هستند و به اسلام ، انقلاب ، امام راحل و رهبرشان وفادار هستند.

دبیر شورای نگهبان همچنین گفت: مردم به یک اشاره رهبر معظم انقلاب و تشویق ایشان در انتخابات حضور یافتند و آرای بسیاری در صندوق ها ریختند.

جنتی افزود: دنیا متوجه شد که مردمسالاری دینی در کشور ما حاکم است، خلاف ادعاهایی که به دروغ و با تزویر در این خصوص مطرح می کنند در جمهوری اسلامی، مردمسالاری دینی، واقعی است و این مردم هستند که با اختیار و آزادی کامل در انتخابات شرکت می کنند و به هر کسی نظرشان باشد رای می دهند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: در ایران به هیچ کسی اجبار نمی کنند که رای بدهند یا ندهند، بلکه مردم با عشق و علاقه و با احساس وظیفه دینی و ملی حضور می یابند و رای می‌دهند.

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: بنده سلامت انتخابات را تایید می کنم که خیلی خوب بود، اما تخلفاتی هم صورت گرفته که بر اساس گزارش های ناظران از دور و نزدیک و برخی گزارش‌های مردمی بوده است و شورا نیز حسب مورد به مسأله ورود داشته است. البته بخشی از تخلفات، طبیعی است و در همه دوره‌های انتخابات اعم از مجلس و ریاست جمهوری بوده است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان ابراز امیدواری کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند رأی مردم، حق‌الناس است؛ لذا اگر کسی در فرآیند انتخابات خدای ناکرده تخلفی مرتکب شده باشد باید توبه کند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید