Performancing Metrics

عقبه حمله موشکی سپاه حمایت میلیون‌ها انسان با گرایش‌های فکری و سیاسی مختلف است | اتاق خبر
کد خبر: 395137
تاریخ انتشار: 1 تیر 1396 - 09:32
کوهکن:
یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، گفت: اقدام اخیر سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران تلافی اقدامات خصمانه دشمنان جمهوری اسلامی است و پیام بسیار بسیار روشنی از استراتژی و تاکتیک‌های ایران در دفاع از امنیت و منافع خود دارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محسن کوهکن با تشکر از یگان موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن مواضع تروریست‌های تکفیری داعش، گفت: فرماندهان نظامی و نیروهای مسلح کشورمان بارها و بارها در مصاحبه‌ها و سخنرانی‌های خود از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی سخن گفته بودند اما به نظر می‌رسد دشمنان ما تصور می‌کردند این سخنان جنبه «تبلیغاتی» دارد.

نماینده مردم لنجان در مجلس افزود: دشمنان ایران حالا باید ارزیابی‌ها و تحلیل‌های خود را دقیق‌تر و حساب شده‌تر انجام دهند که آیا تعدی و چشم داشتن به منافع ایران ارزش هزینه‌های گزاف و غیرقابل جبران را دارد؟ تکفیری‌های داعش ۱۷ نفر از شهروندان بی‌گناه جمهوری اسلامی را به شهادت رساندند و تلافی این جنایت همین اقدامی بود که سپاه پاسداران انجام داد. معنا و مفهوم آن این است که اگر رژیم سعودی بخواهد به اقدامات خصمانه و جنایات خود ادامه دهد، کاخ‌های شیشه‌ای خود را به خطر انداخته است.

وی ادامه داد: آل سعود بداند اقدام سپاه پاسداران موجی از شعف و خوشحالی را در شهروندان ایرانی با هر قوم، مذهب و عقیده‌ای به وجود آورد که معنا و مفهوم آن این است که عقبه این اقدام حمایت میلیون‌ها انسان با سلایق و تفکرات سیاسی و فکری مختلف است.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خطاب به حکام سعودی و بحرین هشدار داد: رژیم نااهل حاکم بر بحرین و آل سعود که ریشه‌ای صهیونیستی دارد این پیام را جدی بگیرند که اگر بخواهند به سیاست‌های غلط خود در منطقه ادامه دهند، صبر و تحمل ایران اندازه‌ای دارد و بترسند از زمانی که صبر جمهوری اسلامی سرآید. آنان بدانند نسل باقیمانده از هشت سال دفاع مقدس منتظر انتقام خون شهدای جنگ تحمیلی هستند، انتقام خون‌هایی که با حمایت‌های مالی و لجستیک آل سعود و ارباب آنان بر زمین ریخته شد و بدانند که این انتقام، انتقام سخت ایران از آل سعود خواهد بود.

کوهکن با نکوهش یاوه‌گویی‌های وزیر خارجه عربستان، گفت: در پی قدرت‌نمایی و اقتدار موشکی جمهوری اسلامی ایران، وزارت خارجه عقب افتاده سرزمین حجاز متوجه شد که ایران در برخورد با دشمنان خود منتظر اجازه از هیچ کشوری نمی‌ماند و براساس اقتدار خودش اقدام  می‌کند.

نماینده مردم لنجان در مجلس گفت: حکایت برخی از رژیم‌های عربی به خصوص حکام سعودی همچون حکایت لیوان شیشه‌ای نازکی است که اگر دمای لیوان اندکی افزایش یابد، می‌شکند. آنان بدانند که باید به اندازه کوپن و ظرفیت محدودشان رجز بخوانند. بدانند اگر چنانچه بخواهند به تهدیدها، رفتارها و سخنان وقیحانه خود ادامه دهند صبر و تحمل نظام جمهوری اسلامی حدی دارد.

وی با یادآوری جنایات آل سعود علیه مسلمانان به ویژه در مناسک حج سال ۶۶، گفت: امام خمینی (ره) به صراحت فرمودند «اگر از صدام بگذریم از آل سعود نمی‌گذریم». جامعه مسلمان، گذشته تاریک رژیم وهابی صهیونیستی  عربستان و پول‌های کلانی که از چاه نفت مسلمانان بر ضد جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس هزینه کرد و حالا نیز با ترویج تفکر سلفی‌گری، وهابیت و  داعش‌پروری سعی در ریشه دواندن در درخت تناور امت اسلامی دارند را از یاد نخواهند برد. بدانند که نه جمهوری اسلامی و نه ملت مسلمان عقبه فکری و تاریخی و سوابق سوء جنایات  حکام سعودی را از یاد نخواهد برد.

کوهکن با جدا کردن حساب مردم عربستان از حکام سعودی، گفت: جمهوری اسلامی ایران با مردم حجاز هیچ مشکلی ندارند. مردم این کشور را قربانی سیاست‌های ناپخته و خشن حکام سعودی می‌دانیم.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید