Performancing Metrics

رشد ۶۰ درصدی منابع بانک شهر طی سه سال گذشته | اتاق خبر
کد خبر: 395204
تاریخ انتشار: 2 تیر 1396 - 19:10
مدیرعامل بانک شهر از رشد ۶۰ درصدی منابع این بانک طی سه سال گذشته خبرداد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حسین محمد پورزرندی گفت: منابع بانک شهر در سال ۱۳۹۳ معادل ۱۱ هزار میلیارد تومان بود که در حال حاضر این منابع به ۴۶ هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه رشد منابع بانک های دیگر در چند سال گذشته به طور میانگین تنها ۲۰ درصد بوده است، افزود: عملکرد بانک شهر در جلب اعتماد مردم طی سه سال اخیر باعث شده است که منابع این بانک به نسبت بانک های دیگر به طور قابل توجهی افزایش یابد.

پورزرندی خاطرنشان کرد: بانک شهر موفقیت های بسیار قابل توجهی را در حوزه های مختلف بانکی کسب کرده و هم اکنون نیز در میان بانک های برتر کشور قرار دارد.

طبق اعلام مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مدیرعامل این بانک با تاکید بر افزایش چشمگیر سرمایه این بانک عنوان کرد: سرمایه بانک شهر هم اکنون حدود ۱۶ هزار میلیارد ریال است که به زودی به ۲۰ هزار میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت های بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیکی، تامین زیرساخت ها برای راه‌اندازی دستگاه‌های خودبانک شبانه روزی را از جمله اقدامات بسیار مهم از سوی این بانک عنوان کرد و گفت: این سیستم که چند سال بیشتر از عمر آن نمی‌گذرد، از سوی بانک شهر به عنوان نخستین بانک در کشور، راه‌اندازی و با استقبال هموطنان مواجه شده است.

مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: پیشخوان های شهرنت این بانک نیز هم اکنون به عنوان یک شعبه مستقل بانکی در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شهروندان سراسر شهرهای کشور هستند.

پورزرندی با اشاره به راه اندازی ۳۵۰ پیشخوان شهرنت در سراسر کشور گفت: از خصوصیات منحصربه‌فرد این پیشخوان‌ها امکان ارائه خدمات کامل بانکی به هموطنان در ترمینال‌ها، فرودگاه‌ها، حاشیه میادین میوه و تره بار، پارک‌ها، مجتمع‌های تجاری، حاشیه شهرها و سایر اماکن فاقد شعب بانکی است.

وی در پایان با اشاره به تغییر نام صندوق گنجینه آرمان شهر به صندوق "گنجینه زرین شهر" افزود: این تغییر نام با توجه به حاشیه هایی که برای موسسه مالی و اعتباری آرمان اتفاق افتاد و تشابه اسمی که این موسسه به طور کاملا اتفاقی با صندوق گنجینه آرمان شهر بانک شهر داشت، انجام شد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید