Performancing Metrics

ابوظبی هزار واحد آپارتمان در لندن می‌سازد | اتاق خبر
کد خبر: 396599
تاریخ انتشار: 30 تیر 1396 - 10:13
به گفته دو منبع آگاه،شرکت دولتی نمایشگاه ملی ابوظبی با گروه ساخت و ساز مونت‌آنویل انگلستان، یک شراکت تجاری تشکیل داده است تا برج‌های آپارتمانی‌ای را در نزدیکی تالار کنفرانس اکسل لندن بسازند.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، منابع خبری بلومبرگ که به دلیل این‌که این توافق هنوز عمومی نشده است نخواستند نامی از آنها برده شود، گفتند که این شرکت‌ها حدود ۱۰۰۰ مسکن را در زمینی در مجاورت مرکز نمایشگاهی و تالار کنفرانس لندن خواهند ساخت. این منابع همچنین گفتند که هنوز درخواست تأیید این قرارداد تجاری برای ساخت‌وساز در این زمین که در حال حاضر برای پارک کردن خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد ثبت نشده است.

این شرکت‌های ساختمانی تمرکز خود را بر روی مناطق بیرونی‌تر لندن قرار داده‌اند که  وجود قیمت‌های پایین‌تر در آن به معنای این است که خریداران احتمالی می‌توانند از کمک‌های دولت برای خرید مسکن بهره ببرند. طبق گزارش خبرگزاری بلومبرگ ساخت و ساز حدود ۷۰۰۰ مسکن در لندن، پایتخت انگلستان در ربع دوم سال شروع شده است که نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشت.

شرکت ADNEC، اکسل را که بزرگترین مجموعه فرهنگی ورزشی لندن است، در سال ۲۰۰۸ به ازای ۳۱۸ میلیون پوند (۴۱۵ میلیون دلار) خرید. این مجموعه که در المپیک ۲۰۱۲ لندن میزبان رویدادهای گوناگونی بود در ۳.۲ کیلومتری منطقه مالی قناری‌وارف قرار دارد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید