Performancing Metrics

واکنش ویسه به احتمال حضورش در کابینه دوازدهم | اتاق خبر
کد خبر: 396682
تاریخ انتشار: 31 تیر 1396 - 16:06
گزینه‌های تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت
وزارت صنعت، معدن و تجارت از جمله وزارتخانه‌هایی است که کماکان یکپارچگی یا تفکیک آن پیش از آغاز به کار دولت دوازدهم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، درحالی که شش سال از ادغام دو وزارتخانه "بازرگانی" و "صنایع و معادن" می‌گذرد، با نزدیک شدن به زمان آغاز کار دولت دوازدهم لایحه تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از تصویب در هیات دولت به مجلس شورای اسلامی ارسال شده تا در صورت تصویب توسط نمایندگان و تایید شورای نگهبان ساختار کابینه دولت دوازدهم دچار تغییر شود.

با این وجود از گزینه‌های مختلفی برای حضور در این وزارتخانه نام برده می‌شود. گزینه‌هایی که کماکان مشخص نیست تصدی این وزارتخانه را به صورت یکپارچه در اختیار خواهند گرفت یا با تصویب تفکیک وزارت بازرگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت دو وزیر "صنایع و معادن" و "بازرگانی" در کابینه دولت دوازدهم جهت رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهند شد.

محمد شریعتمداری، رضا ویسه و حسن یونس سینکی سه گزینه‌ای هستند که این روزها نامشان برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت دولت دوازدهم بیش از سایر گزینه‌ها به گوش می‌رسد که هر کدام سوابق مختلفی چه در حوزه صنعت و چه در بخش بازرگانی دارند.

در این راستا رضا ویسه – مدیرعامل اسبق سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رییس جمهوری - درباره حضورش در کابینه دولت دوازدهم به عنوان وزیر صنعت و معدن گفت: این موضوع مربوط به تصمیم ریاست جمهوری است و به ما ارتباطی پیدا نمی‌کند. ما از این که آقای روحانی رییس جمهور شدند خوشحالیم و باید از فرد منتخب ایشان که برای تصدی این وزارتخانه قبول مسوولیت می‌کند استقبال و حمایت کنیم.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید