Performancing Metrics

روند رو به رشد شاخص کل در دومین روز معاملات هفته | اتاق خبر
کد خبر: 396719
تاریخ انتشار: 1 مرداد 1396 - 16:16
در دومین روز معاملات تالار شیشه‌ای در این هفته شاخص کل بازده نقدی و قیمتی تا آستانه کانال ۸۱ هزار واحدی بالا رفت اما آیفکس با ۰.۴ واحد رشد نسبت به دیروز چندان تغییری نداشت.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امروز یکشنبه شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۱۹۲ واحد رشد کرد و در تراز ۸۰ هزار و ۸۶۳ واحدی ایستاد. همچنین شاخص کل هم‌وزن با ۶۰ واحد رشد رقم ۱۷ هزار و ۷۲۹ واحدی را تجربه کرد.

در داد و ستدهای امروز نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، مخابرات ایران، "به پرداخت ملت" هر یک به ترتیب با ۲۲۳، ۳۷ و ۲۲ واحد تاثیر مثبت روی دماسنج بازار بیشترین نقش را در نوسانات صعودی شاخص بر عهده داشتند. در طرف مقابل نماد شرکت‌های گسترش نفت و گاز پارسیان، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و صنعتی و معدنی چادرملو به ترتیب با ۴۳، ۲۹ و ۱۸ واحد تاثیر منفی سعی کردند دماسنج بازار را تا حدی به سمت پایین هدایت کنند.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به رقم ۱۸۷ میلیارد و ۴۴۵ میلیون تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن بیش از ۶۴۰ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۴۸ هزار و ۹۶۰ نوبت داد و ستد بود.

آیفکس نیز امروز با رشد ۰.۴ واحدی نسبت به روز گذشته چندان تغییری نداشت و در نهایت در تراز ۹۲۴.۲ نشست. ارزش معاملات فرابورس ایران به رقم ۹۹ میلیارد تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن بیش از ۱۶۹ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۲۳ هزار و ۶۹۰ نوبت داد و ستد بود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید