Performancing Metrics

کاظمی: تعامل اقتصادی با دنیا بر معیشت مردم اثرگذار است | اتاق خبر
کد خبر: 397317
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1396 - 15:24
با اشاره به بیانات امروز رهبری،
یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولویت کابینه دوازدهم مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است،‌ گفت: مسائل داخلی و خارجی مرتبط با هم هستند و در حل مسائل اقتصادی و برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی باید فضای آرام در عرصه بین الملل داشته باشیم.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمد کاظمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری دوازدهم اظهار کرد: تاکید مقام معظم رهبری این بود که این مسئولیت‌ها امانتی است که به دوش رئیس جمهور و کابینه قرار دارد و اولویت کاری کابینه دوازدهم باید حل مسائل معیشتی مردم باشد چیزی که در سال‌های اخیر مرتب به آن تاکید کرده‌اند.

وی افزود: رئیس جمهور هم در صحبت‌های خود بر حل مسائل معیشتی تاکید کرده و بر این نظر بود که در مسائل اقتصادی باید با اولویت جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی به دنبال ایجاد اشتغال باشیم که این مساله هم خود مستلزم سرمایه گذاری است.

نماینده مردم ملایر در مجلس در ادامه بیان کرد: رهبری در صحبت‌های خود بر گستردگی روابط با دنیا تاکید کرد و جان کلام ایشان بیشتر این بود که در مقابل خوی استکباری دشمنان بویژه آمریکا مقتدرانه عمل کنیم.

این نماینده اصلاح طلب مجلس همچنین افزود: باید در نظر بگیریم که در بعد مسائل خارجی شرایط جدیدی به وجود آمده که بر مسائل داخلی هم تاثیرگذار است و می‌طلبد که تعامل ما با دنیا حسنه باشد و این موضوع برای ما حائز اهمیت است.

کاظمی همچنین با تاکید بر اینکه جذب سرمایه‌گذاری خارجی در فضای آرام و بین المللی ایجاد می‌شود، گفت: تعامل اقتصادی با دنیای خارج می‌تواند در رفاه مردم و معیشت آنان تاثیرگذار باشد. البته مسائل داخلی و خارجی مرتبط با هم هستند و تاثیر و تاثر از هم می‌پذیرند.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: آنچه برای ما حائز اهمیت است داشتن فضای آرامش است و کسانی هم که همفکر جریان اعتدال نیستند باید تلاششان این باشد که به توصیه رهبری عمل کرده و خیرخواهانه عمل کنند و فضای توام با آرامش، تقویت شود و دولت هم بتواند در رفع مشکلات مردم و تکلیفی که به عهده دارد به خوبی گام بردارد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید