Performancing Metrics

بنیاد با پیشنهاد پلاسکویی‌ها موافقت نکرد | اتاق خبر
کد خبر: 398059
تاریخ انتشار: 27 مرداد 1396 - 14:37
آخرین خبرها از پلاسکو جدید
رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان با تاکید بر اینکه هیچ یک از کسبه پلاسکو برای دریافت وام اقدام نکرده‌اند، گفت: در زمینه ساخت پلاسکو نیز پیشنهاد ما این است که بنیاد مستضعفان ساخت بنای جدید را در چند فاز دنبال کند.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مجتبی درودیان اظهار کرد: مدتی است از سوی بنیاد مستضعفان بحث‌هایی در خصوص ادغام پارکینگ مجاور با ساختمان پلاسکو مطرح شده اما با توجه به مشکلاتی که در زمینه مالکیت پارکینگ وجود دارد، توصیه ما آن است که بنیاد مستضعفان ساخت پلاسکو را در چند فاز دنبال کند تا اینگونه امکانی باشد که روند ساخت بنا در انتظار مباحث حقوقی نمانده و برای کسبه دلگرمی و اعتماد بیشتری ایجاد شود.

وی همچنین عنوان کرد: طی ماه‌های گذشته شرایط اعطای وام بانکی به گونه‌ای بوده که هیچ یک از کسبه حاضر به دریافت چنین وامی نشده‌اند.

درودیان در عین حال گفت: از سوی دیگر با توجه به رکود بازار و اینکه در پاساژ نور این شرایط تشدید شده است، طی ماه‌های گذشته حداقل ۴۰ تا ۵۰ نفر از این پاساژ نقل مکان کرده‌اند.

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان در ادامه با اشاره به مصوباتی که در ابتدای کار در ارتباط با پلاسکو تدوین شد، گفت: در این مصوبات این گونه اعلام شده که پس از استقرار کسبه موضوعات مربوط به تسهیلات پیگیری شود و در هیچ جایی از این مصوبه صحبتی از استقرار در پاساژ نور مطرح نشده است.

وی در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت واحدهای سالم پلاسکو عنوان کرد: اکنون کسبه این بخش موفق شده‌اند از دادستانی مجوزهای لازم را دریافت کرده تا بتوانند پس از مقاوم سازی بنا فعالیت‌های خود را از سر گیرند اما بنیاد مستضعفان با این موضوع مخالفت کرده است و بر این اساس برای این افراد امکان فعالیت در واحدهای تجاری‌شان وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید