Performancing Metrics

نوسان ۲۴ هزار تومانی سکه در یک ماه | اتاق خبر
کد خبر: 398194
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1396 - 14:52
بازار سکه در یک ماه اخیر با نوساناتی همراه بوده است؛ به طوری که سکه تمام در این مدت ۲۴ هزار تومان و نیم سکه و ربع سکه ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سکه تمام طرح جدید در روزهای نخست مردادماه یک میلیون و ۱۹۹ هزار تومان عرضه شد که پایین‌ترین نرخ این نوع سکه در یک ماه اخیر بوده است.

در روزهای بعد سکه تمام روند افزایشی پیدا کرد و یک میلیون و ۲۰۲ هزار تومان و در ادامه به یک میلیون و ۲۱۲ هزار تومان عرضه می‌شود. حرکت افزایشی سکه تمام در روزهای بعد ادامه پیدا کرد قیمت این نوع سکه یک میلیون و ۲۱۷ هزار تومان و تا نیمه ماه به یک میلیون و ۲۲۰ هزار تومان رسید.

در ۱۰ روز پایانی ماه حرکت سکه سمت و سوی کاهشی پیدا کرد و مجددا به یک میلیون و ۲۱۲ و در انتهای ماه به یک میلیون و ۲۰۷ هزار تومان رسید. در مجموع روند نرخ سکه تمام در طول یک ماه اخیر نشان می‌دهد که این نوع سکه ۲۴ هزار تومان نوسان قیمت داشته است.

همچنین نیم سکه در شروع ماه با نرخ ۶۱۷ هزار تومان فروخته شد و در ادامه به ۶۲۲ هزار تومان و بعد به ۶۳۳ هزار تومان رسید. در میانه‌های ماه نیم سکه ۶۳۷ هزار تومان فروخته شد که بالاترین نرخ نیم سکه در یک ماه اخیر بوده است. در روزهای پایانی ماه روند نیم سکه کاهشی شد و به ۶۲۸ هزار تومان رسید. در مجموع نیم سکه در این بازه زمانی ۲۰ هزار تومان نوسان قیمت را پشت سر گذاشت.

همین روند برای ربع سکه نیز در یک ماه اخیر وجود داشت ربع سکه در پایین ترین نرخ خود ۳۵۹ هزار تومان و در بالاترین قیمت ۳۷۹ هزار تومان در مرداد ماه عرضه شد که در مجموع ۲۰ هزار تومان نوسان قیمت داشته است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید