Performancing Metrics

برای هوشمند کردن زندگی نیازمند استاندارد هستیم | اتاق خبر
کد خبر: 400956
تاریخ انتشار: 27 مهر 1396 - 18:46
رئیس مرکز ملی تائید صلاحیت استاندارد ایران:
رئیس مرکز ملی تائید صلاحیت استاندارد ایران تاکید دارد که برای هوشمند کردن زندگی نیازمند استاندارد در تمام ابعاد جامعه هستیم.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، خاکی‌فیروز صبح پنجشنبه در مراسم گرامی‌داشت روز استاندارد و تجلیل از واحدهای نمونه استان فارس، گفت: اصل اساسی در هوشمندسازی زندگی، داشتن شهروندانی هوشمند است.

خاکی‌فیروز همچنین با اشاره به اینکه با دیدن یک اشتباه یا کارمندی که خطاکار است، نمی‌توان تمام اقدامات یک سازمان را زیر سئوال برد، گفت: در جامعه‌ی ما افرادی هستند که کارشان را به درستی انجام نمی‌دهند اما باید قبول کنیم که افراد بیشماری‌ هم وجود دارند که وظایف خود را به شکل درست و دقیق انجام داده و مسئولیت‌پذیر هستند.

رئیس مرکز ملی تائید صلاحیت استاندارد ایران تصریح کرد: اگر یک بازرس استاندارد در هر بخشی خارج از ضوابط کار کرده و وظایفش را به‌درستی انجام ندهد و ما مطلع شویم قطعا او را از کار کنار خواهیم گذاشت.

خاکی‌فیروز همچنین با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری استاندارد، گفت: زمانی بود که هیچ کشوری امکان استفاده از تولیدات سایر کشورها را نداشت، کشورها نمی‌توانستند حتی خطوط ریلی خود را به دیگر کشورها متصل کنند.

رئیس مرکز ملی تائید صلاحیت استاندارد ایران خاطرنشان کرد: اولین بار در سال ۱۹۴۶ با حضور ۲۵ کشور جهان قواعد یکسانی برای بهره‌مندی از تولیدات کشورها تدوین شد.

وی با بیان اینکه امروز استاندارد موضوعی جهانی است، گفت: سال‌ها برای تهیه پوستر استاندارد یک شرکت کار را انجام می‌داد اما از سال ۲۰۱۱، طراحی پوستر به فراخوان گذاشته شد و امسال خرسندیم که طرح یک ایرانی به‌عنوان پوستر انتخاب شده است.

خاکی‌فیروز خاطرنشان کرد: امسال و از بین ۳۰۰ طرح ارسالی کشورهای مختلف جهان به سازمان استاندارد جهانی، ۱۰ طرح به‌عنوان برترین‌ها انتخاب شد که ۵ طرح آن متعلق به طراحان ایرانی بوده است.

او یادآور شد که طرح پوستر استاندارد امسال متعلق به رضا رحیمیان بوده است، گفت: این نشان می‌دهد که امکان موفقیت و جهانی شدن در تمام عرصه‌ها وجود دارد و تنها نیازمند اراده، خستگی‌ناپذیری و پشتکار هستیم.

رئیس مرکز ملی تائید صلاحیت استاندارد ایران گفت: ایران متعلق به تمام ایرانی‌ها است، بنابراین همه باید دست به دست هم داده و آن را بسازیم.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید