Performancing Metrics

ایران، اسپانیا، پرتغال و مراکش در گروه مرگ | اتاق خبر
کد خبر: 402901
تاریخ انتشار: 10 آذر 1396 - 20:10
گزارش کامل از قرعه‌کشی جام جهانی فوتبال؛
مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی فوتبال برگزار شد و ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در حالی که تقریبا شش ماه تا آغاز بیست و یکمین دوره رقابت‌های جام جهانی باقی مانده است، امروز (جمعه) آیین قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی روسیه برگزار شد و ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.

گروه بندی جام جهانی روسیه لحظه به لحظه تکمیل شده است.

گروه A: روسیه، اروگوئه، مصر، عربستان

گروه B: پرتغال، اسپانیا، ایران، مراکش

گروه C: فرانسه، پرو، دانمارک، استرالیا

گروه D: آرژانتین، کرواسی، ایسلند، نیجریه

گروه E: برزیل، سوئیس، کاستاریکا، صربستان

گروه F: آلمان، مکزیک، سوئد، کره‌جنوبی

گروه G: بلژیک، انگلیس، تونس، پاناما

گروه H:  لهستان،‌ کلمبیا، سنگال، ژاپن

۱۸:۵۸: گوی حاوی نام روسیه میزبان جام جهانی به عنوان تیم نخست گروه A از گلدان خارج شد.

۱۸:۵۵؛ گری لینه‌کر، مجری انگلیسی مراسم برای حاضران نحوه قرعه کشی را توضیح داد. او گفت: حاضرم در جام جهانی یک ضربه پنالتی بزنم تا این که این لحظات هیجان انگیز و حساس را میزبانی کنم. او در ادامه توضیحاتی درباره قرعه‌کشی جام جهانی و نحوه قرار گرفتن تیم‌ها ارائه داد و عنوان کرد: در ابتدا تیم‌های سید یک گروه‌ها مشخص خواهد شد.

۱۸:۵۰؛ مهمانان ویژه مراسم به نوبت به روی صحنه آمدند تا قرعه‌کشی را انجام دهند.

میروسلاو کلوزه گفت: کاپ جام جهانی فوق العاده ویژه است و کسب این جام اهمیت و اعتبار بسیار زیادی دارد. وقتی تابستان آن را کسب کردم به این مهم پی بردم. خیلی از فوتبالیست‌های بزرگ این جام را فتح کردند. بلند کردن این جام یک لحظه جادویی در زندگی‌ام بود.

۱۸:۴۰؛ میروسلاو کلوزه کاپ جام جهانی گذشته را تحویل مقامات روسی داد تا تابستان آینده به تیم قهرمان داده شود.

۱۸:۳۵؛ جیانی اینفانتینو پس از رئیس جمهور روسیه برای حاضران صحبت کرد. رئیس فیفا گفت: افتخار خیلی بزرگی برای من است که این‌جا هستم و قرعه کشی جام جهانی را تجربه می‌کنم. به همه شما خوش آمد می‌گویم و می‌دانم که شور و شوق زیادی بین شما است که نتیجه قرعه کشی را بدانید.

او ادامه داد: روسیه کشوری بزرگ با مردمان خونگرم است و مطمئن هستم همه کسانی که به این‌جا می‌آیند این خونگرمی را حس خواهند کرد. علاوه بر آن روسیه کشور فوتبالی خیلی خوبی هم است و به خوبی خودش را برای جام جهانی آماده کرده است و این را از ورزشگاه‌های بزرگ این کشور می‌توانیم تشخیص دهیم.

رئیس فیفا ادامه داد: تابستان آینده رقابت بزرگی را شاهد خواهیم بود و تمام ۳۲ تیمی که به جام جهانی رفتند با شایستگی به این مهم رسیدند و حضور شایسته‌ای داشتند. این‌جا اسطوره‌های زیادی هستند. فوتبال به این اسطوره‌ها از جمله پله و مارادونا تعلق دارد. همراه با رییس جمهور پوتین شرایطی برای لذت بردن از فوتبال تابستان آینده فراهم خواهیم کرد.

۱۸:۳۰؛ مراسم با سخنرانی ولادیمیر پوتین آغاز شد. رئیس جمهور روسیه ضمن خوش‌آمد گویی به مهمانان حاضر در مراسم ابراز امیدواری کرد که جام جهانی روسیه به بهترین شکل ممکن انجام شود و همچنین اعلام کرد تمامی اقدامات لازم برای یک جام جهانی خوب تدارک دیده شده است. روسیه همیشه کشور فوتبالی بوده و بازیکنان زیادی در تاریخ خود داشته است.

این مراسم، از ساعت ۱۸:۳۰ رسما آغاز شد.

 

مراسم افتتاحیه و اولین دیدار جام جهانی روسیه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو برگزار می‌شود تا بیست و یکمین دوره جام جهانی در کشور روسیه آغاز شود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید