Performancing Metrics

روحانی: بودجه امسال تبلور وعده‌های انتخاباتی است | اتاق خبر
کد خبر: 403277
تاریخ انتشار: 19 آذر 1396 - 10:31
با حضور در مجلس ؛
رئیس‌جمهور گفت: بودجه امسال متفاوت با بودجه سال‌های گذشته و تبلور وعده‌های انتخاباتی اردیبهشت 96 است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز (یکشنبه) در جلسه تقدیم لایحه بودجه به مجلس شورای اسلامی در محل مجلس اظهار کرد: این اولین بودجه دولت دوازدهم و پنجمین بودجه از آغاز دولت یازدهم است و خدا را شاکرم که در موقع قانونی امروز تقدیم مجلس می شود.

وی ادامه داد: امیدواریم تا طبق آیین نامه مجلس در روند بررسی‌های چهل روزه در اواخر دی شاهد بررسی این لایحه در صحن علنی مجلس باشیم و تا آغاز دهه فجر و 12 بهمن لایحه به صورت قانون در اختیار دولت قرار گیرد.

روحانی با بیان اینکه بودجه امسال کاملا متفاوت با بودجه سالهای گذشته است یادآور شد: در واقع در این لایحه به خوبی روشن شده که بودجه تنها یک لیست درآمدی و هزینه ای نیست، بلکه بودجه سالانه برشی از برنامه چهار ساله دولت است.

رئیس‌جمهور در ادامه تاکید کرد: چارچوب های تمام وعده های اصلی دولت دوازدهم در انتخابات اردیبهشت 96 در این لایحه تبلور دارد و بودجه 97 به معنای آغاز  اجرای برنامه های دولت دوازدهم است و هر آنچه دولت به مردم در انتخابات وعده داد و مطالبه مردم بود مثل اشتغال، رشد اقتصادی، رفع فقر، کاهش نابرابری ها، تحرک در طرح های اصلی، حضور بخش خصوصی در اقتصاد کشور و ... در این لایحه به خوبی مشاهده شده است.

وی همچنین گفت:در تبصره 14، 18 و 19 این لایحه به خوبی خواهید دید که یک تحول بزرگ در بودجه امسال خواهد بود. دولت روند جدیدی را آغاز کرده و در سالهای بعد ادامه خواهد داد. پایه اصلی بودجه امسال شفافیت است و پرداخت اعتبار به دستگاه ها بر مبنای عملکرد سه ماهه آنها است.

ادامه دارد...

نظرات
ADS
ADS
پربازدید