Performancing Metrics

طلای جهانی ناکام ماند | اتاق خبر
کد خبر: 403642
تاریخ انتشار: 27 آذر 1396 - 13:20
طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر صعود بازارهای سهام و ارزش دلار، اندکی کاهش یافت.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور حدود ۰.۱ درصد کاهش داشت و به ۱۲۵۴.۴۰ دلار رسید.

در بازار آمریکا، هر اونس طلا برای تحویل در فوریه تغییر چندانی نداشت و در ۱۲۵۷.۷۰ دلار ایستاد.

دلار روز دوشنبه تحت تاثیر انتظار برای تصویب لایحه اصلاحات مالیاتی در آمریکا، رشد ملایمی داشت. رای سنای آمریکا ممکن است تا روز سه‌شنبه داده شود و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قصد دارد این لایحه را پیش از پایان هفته جاری امضاء کند.

به گفته ریچارد شو، مدیر صندوق در صندوق سرمایه‌ گذاری طلای هوآن گلد چین، جدیدترین خبر منفی برای طلا اصلاحات مالیاتی آمریکا است، بنابراین انتظار می‌رود قیمت طلا تحت فشار منفی قرار بگیرد.

بر اساس گزارش رویترز، لایحه مالیاتی آمریکا که مالیات شرکت‌ها و ثروتمندان را کاهش خواهد داد و برای شهروندان آمریکایی تغییرات مختلفی را به همراه دارد، به صعود بازارهای سهام در سال جاری کمک کرده است. بازارهای سهام آسیا روز دوشنبه تحت تاثیر رکوردزنی وال استریت در سطح بالاتری ایستادند.

به گفته وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری ممکن است برای عبور از مرز ۱۲۶۲ دلار با مقاومت روبه‌رو شود و پایین این قیمت بماند یا به پایین مرز ۱۲۴۰ دلار عقب‌نشینی کند.

در این بین آمار کمیسیون معاملات آتی کالای آمریکا نشان داد مدیران سرمایه و صندوق‌های سرمایه‌گذاری شمار قراردادهای خرید طلا در بازار معاملات آتی کامکس نیویورک را در هفته منتهی به ۱۲ دسامبر کاهش دادند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره و هر اونس پالادیوم برای تحویل فوری تغییر چندانی نداشتند و به ترتیب ۱۶.۰۴ دلار و ۱۰۲۲.۹۵ دلار معامله شدند. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ۰.۳ درصد کاهش یافت و به ۸۹۰.۵۰ دلار رسید.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید