Performancing Metrics

مشکلات اقتصادی کشور باید با پرهیز از اختلافات سیاسی رفع شود | اتاق خبر
کد خبر: 404390
تاریخ انتشار: 14 دی 1396 - 10:18
ولایتی:
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: مشکلات اقتصادی کشور باید با تدابیر دولت و مجلس و پرهیز از اختلافات سیاسی رفع گردد.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علی اکبر ولایتی شامگاه چهارشنبه در همایش انقلاب اسلامی، تحولات منطقه و چشم انداز آینده که در مدرسه علمیه دارالشفای قم برگزار شد، عنوان کرد: امروز دشمن به طور آشکار در صحنه حاضر شده و اغتشاشات را توسط عده ای افراد نادان هدایت می کرد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل افزود: مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی به موقع پاسخ دشمنان و اغتشاش گران را دادند و با آگاهی در میدان حاضر شدند، مهم ترین مطالبه مردم از مسئولان و دولت رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی است بر این اساس باید برای رفع این مشکلات به دنبال راهکاری جدی بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین باید از نفوذ دشمن در مسائل داخلی کشور جلوگیری شود تا انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بتواند مسیر خود را به سوی تعالی و پیشرفت بپیماید، همه باید دست در دست هم مانع از نفوذ بیگانگان در امور داخلی شویم و در مقابل توطئه های دشمن ایستادگی کنیم.

وی گفت: ایران اسلامی در منطقه قدرتی را به دست آورده است که اگر آن را حفظ نکنیم امنیت کشور دچار خدشه می شود، اگر این قدرت حفظ نشود دشمن زخمی و شکست خورده دوباره هجمه ای دیگر آغاز می کند و قدرت کنونی را مورد تهاجم قرار می دهد.

ولایتی عنوان کرد: امروز با درایت مقام معظم رهبری به قدرت نخست در منطقه تبدیل شده ایم و باید از این جایگاه صیانت کنیم.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل اظهار داشت: با عنایت الهی بسیاری از توطئه های صهیونیستی و آمریکایی در منطقه خنثی شده است، اگر می خواهیم قدرت خود را حفظ کنیم و در برابر دشمنان ایستادگی نمائیم باید سنگرهای خود را به خارج از مرزها برسانیم و این قدرت را در منطقه حفظ نمائیم و به حفظ قدرت در کشورهای همسایه توجه داشته باشیم.

ولایتی تاکید کرد: امروز افراد متدین و انقلابی و شخصیت هایی مانند شهید حججی ها کم نیستند و از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی پرورش این گونه افراد در دامان نظام است.

وی گفت: کشورهای اسلامی نیز با الگوگیری از انقلاب اسلامی به دستاوردهای مهمی در منطقه دست یافته اند و این نشان دهنده جایگاه انقلاب است.

مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل ادامه داد: کشورهای استکباری که از داعش و تروریست ها حمایت می کنند هدفی جز نابودی و چپاول کشورهای اسلامی ندارند، داعش با این حمایت ها توانست تا ۲۰ کیلومتری ایران برسد هر چند به واسطه قدرت جمهوری اسلامی نتوانست موفقیتی به دست بیاورد.

ولایتی در پایان خاطرنشان کرد: ما با فرهنگ ایثار و شهادت و استفاده از توان داخلی و ظرفیت های کشورهای اسلامی می توانیم از بسیاری از توطئه های داخلی و خارجی جلوگیری نمائیم.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید