Performancing Metrics

ساخت پل مرزی باگراتاشن اولویت همکاری‌های اقتصادی ایران و ارمنستان در 2018 | اتاق خبر
کد خبر: 404968
تاریخ انتشار: 25 دی 1396 - 17:38
قرار است اولین گام اقتصادی حضور ایران در ارمنستان در سال ۲۰۱۸ با ساخت پل مرزی باگراتاشن توسط شرکت ایرانی آریانا برداشته شود.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، به دعوت واهان مارتیروسیان وزیر حمل و نقل و فناوری اطلاعات ارمنستان سجادی سفیر کشورمان در ایروان در مراسم امضای قراداد احداث پل مرزی بین ارمنستان و گرجستان (باگراتاشن) توسط شرکت ایرانی آریانا در محل این وزارتخانه حضور یافت.

در این ملاقات مارتیروسیان با اشاره به برگزاری مناقصه احداث تونل مرزی و برنده شدن یک شرکت ایرانی در میان شرکت‌های جهانی، این پروژه را دستاور بزرگی برای این شرکت دانسته و افزود: یقین دارم که شرکت آریانا در موعد مقرر و با کیفیت عالی مراحل ساخت این پروژه را به پایان خواهند رساند.

در ادامه سجادی توانایی متخصصان و مهندسین ایرانی را در ساخت پل، تونل و سدهای عظیم در ایران و سراسر جهان بسیار برجسته دانست و گفت: در صورت اجرای به موقع تعهدات از جانب طرفین مطمئن هستم که این پروژه با کیفیت عالی احداث و در زمان مقرر تحویل خواهد شد.

سفیر کشورمان ابراز امیدواری کرد که در صورت حمایت مالی و فاینانس شرکت‌ها و بانک‌های خارجی از احداث بزرگراه شمال ـ جنوب ارمنستان، متخصصان و مهندسان ایرانی امکانات و توانایی لازم برای اجرای این طرح را خواهند داشت تا این پروژه را به بهترین نحو ممکن به نجام رسانند.

شرکت ساخت تونل، پل و سدسازی آریانا متعهد شده است در مدت زمان 19 ماه کار ساخت و احداث پل باگراتاشن را تحویل پیمانکار ارمنی قرار دهد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید