Performancing Metrics

توجه به اهداف اصلاحی در نظام زندانبانی ایران حاصل نگرش اسلامی کارگزاران آن است | اتاق خبر
کد خبر: 405468
تاریخ انتشار: 5 بهمن 1396 - 20:53
رییس سازمان زندان‌ها:
رییس سازمان زندان‌ها در جمع پیشکسوتان و بازنشستگان سازمان زندان ها گفت: نهادهای تامین امنیت و سلامت اجتماعی در تمامی جوامع کاری سخت و دشوار دارند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اصغر جهانگیر گفت: هر چند در بسیاری از کشورها مجازات حبس صرفاً نگهداری زندانیان را اجرا می‌کند، اما در ایران و در نظام زندانبانی اسلامی در کنار اجرای مجازات حبس، توجه ویژه‌ای به اصلاح و تربیت زندانیان و بازپروری آنان برای بازگشت شرافتمندانه به جامعه شده است.

رئیس سازمان زندان ها که در همایش پیشکسوتان اصلاح و تربیت سخن می گفت، افزود: خوشبختانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی، سازمان زندان ها را افرادی بنا نهادند که دغدغه مردم و تامین امنیت جامعه را داشتند و سنت اصلاح و تربیت را به یادگار گذاشتند.

جهانگیر با اشاره به شخصیت والای شهید لاجوردی گفت: منش و رفتار انسانی و اسلامی آن بزرگمرد الگوی همیشگی کارکنان سازمان زندان ها است.

جهانگیر افزود: هر چند جامعه از خدمات زندانبانی در کشورمان از جمله خدمات بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، تربیتی، مددکاری و… اطلاع زیادی ندارند، اما این اقدامات که در راستای تامین امنیت و سلامت جامعه است کاری جهادی است که شما پیشکسوتان آن را بنا نهادید و کارکنان امروز سازمان آن را ادامه می دهند.

وی ادامه داد: خدماتی که به زندانیان ارائه می‌شود در حقیقت خدمت به جامعه و تامین امنیت پایدار در کشور است.

مشاور رئیس دستگاه قضا افزود: تکریم بازنشستگان و توجه به پیشکسوتان نشان دهنده روحیه ارزشی این جمع است.

در ادامه این مراسم فیلم کوتاهی از زندگی شهید والامقام سید اسدالله لاجوردی پخش شد. همچنین تعدادی از پیشکسوتان به ارائه سخنرانی پرداختند.

در این همایش علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین انصاری، حجت الاسلام و المسلمین شوشتری روسای سابق سازمان زندان ها، جمعی از پیشکسوتان و بازنشستگان این سازمان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید