Performancing Metrics

برخی واردکنندگان خودروهای هیبریدی سر دولت کلاه گذاشتند | اتاق خبر
کد خبر: 406869
تاریخ انتشار: 5 اسفند 1396 - 15:31
نعمت زاده:
وزیر سابق صنعت با بیان اینکه برخی واردکنندگان خودروهای هیبریدی به جای واردات خودروی با ۸۰ درصد صرفه جویی، خودروی با ۲۰ درصد صرفه جویی وارد کشور کردند.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، محمدرضا نعمت زاده در گفتگو با یکی از سایت های خودرویی با بیان اینکه در خصوص تعرفه واردات خودروهای هیبریدی نباید دولت این طور رفتار می کرد، گفت: در راستای توسعه فرهنگ استفاده از خودروهای هیبریدی و برقی در کشور، به پیشنهاد خود ما تعرفه این قبیل خودروها ۵ درصد در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در عمل عده ای سوءاستفاده کردند، گفت: برخی از افراد که در زمینه واردات خودرو فعالیت داشتند به جای واردات خودروهای هیبریدی با ۸۰ درصد صرفه جویی، خودروهای هیبریدی با ۲۰ درصد صرفه جویی وارد کشور کردند.

نعمت زاده در ادامه افزود: ادامه این روند به ضرر دولت بود و به نوعی کلاه سر دولت می رفت.

وی با تاکید بر اینکه دولت در خصوص وضع تعرفه جدید واردات خودروهای هیبریدی بایستی دقت بیشتری می کرد، گفت: بایستی در خصوص میزان خودروهای هیبریدی با صرفه جویی مختلف، تعرفه های متفاوتی و مرحله ای وضع می شد.

وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه استدلال دوستان در وزارت صنعت مبنی بر افزایش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی، علمی نبوده است، تصریح کرد: تعرفه واردات خودروهای هیبریدی باید به روال قبل بازگردد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید