Performancing Metrics

افتتاح بخشی از پروژه همت تا سال آینده | اتاق خبر
کد خبر: 406927
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1396 - 18:37
معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:
معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های وزارت راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح بخشی از پروژه همت تا سال آینده، گفت: بیشترین تمرکز بر تکمیل طرح است.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، سید حسین میرشفیع صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه ملی امتداد اتوبان شهید همت تا کرج با تأکید بر اینکه پیش‌بینی می‌شود تا خردادماه سال آینده بخشی از این پروژه تکمیل و بهره‌برداری شود، اظهار کرد: روند پیشرفت فیزیکی این پروژه مطلوب گزارش می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تا خردادماه سال آینده شاهد بهره‌برداری بخشی از مسیر این پروژه باشیم، گفت: برای تسریع درروند اجرایی این پروژه نیازمند رفع معارضین و تملک اراضی هستیم.

عضو هیئت مدیره شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: رفع معارضین پروژه ملی امتداد اتوبان شهید همت تا کرج باید به‌صورت ویژه‌ای در دستور کار قرار بگیرد.

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های وزارت راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه طی فرصتی ۱۰ روزه همه مسیر با جلب رضایت مردم بازگشایی و آزادسازی می‌شود، با اشاره به حفاری تونل‌ها و ایجاد عرشه پل‌ها در مسیر، گفت: هم‌اکنون دغدغه وجود معارضین وجود ندارد و بیشترین تمرکز بر تکمیل طرح است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید