Performancing Metrics

رشد منفی تولید ۱۵ گروه کالای صنعتی و معدنی+ جدول | اتاق خبر
کد خبر: 407977
تاریخ انتشار: 1 فروردین 1397 - 10:18
/اقتصاد ایران در سال ۹۶/
طی ۱۰ ماهه سال ۱۳۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ کالای صنعتی و چهار کالای معدنی در میان کالاهای منتخب صنعتی و معدنی با رشد منفی روبرو شدند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بر اساس آخرین آمار مربوط به تولید کالاهای منتخب صنعتی، ‌از مجموع ۳۱ گروه کالای صنعتی، ۱۱ گروه کالایی در ۱۰  ماهه سال ۱۳۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل و از میان ۱۳  گروه کالاهای منتخب معدنی و صنایع معدنی چهار گروه کالایی با رشد منفی روبه‌رو شده‌اند.

الیاف اکریلیک با رشد منفی ۱۰۰ درصدی، کولر آبی با رشد منفی ۲۶.۲ درصدی، نئوپان با رشد منفی ۱۶.۵ درصدی، انواع تلویزیون با رشد منفی ۱۶.۱ درصدی، داروی انسانی با رشد منفی ۶.۴ درصدی،  وانت با رشد منفی شش درصدی، پودر شوینده با رشد منفی ۲.۴، الکتروموتور با رشد منفی ۲.۳ درصدی، الیاف، تاپس پلی‌استر با رشد منفی ۱.۸ درصدی، یخچال و فریزر ۱.۵ درصدی و روغن ساخته شده نباتی با رشد منفی ۱.۳ بیشترین رشد منفی را در میان کالاهای منتخب صنعتی طی ۱۰ ماهه سال ۱۳۹۶ نسبت به ۱۰ ماهه سال ۱۳۹۵ داشته‌اند.

در این بین کمباین با رشد مثبت ۱۱۴ درصدی، اتوبوس، مینی‌بوس و ون با ۶۸.۴ درصدی، انواع کاغذ با رشد ۳۴.۹ درصدی، دوده با رشد ۲۳.۳ درصدی، کارتن با رشد ۲۱.۵ درصدی و تراکتور با رشد ۱۸.۴ درصدی بیشترین رشد مثبت در میان ۳۰ گروه کالایی منتخب صنعتی را به خود اختصاص دادند.

علاوه بر این در خصوص آمار تولید کالاهای منتخب معدنی و صنایع معدنی نیز باید خاطرنشان کرد که از ۱۳ گروه کالای منتخب، پنج کالا شامل کاتد مس، ظروف شیشه‌ای، ظروف چینی و سیمان به ترتیب با رشد منفی ۲۰.۴، منفی ۱۱.۷، منفی ۳.۳، و منفی ۲.۹ درصدی بیشترین رشد منفی را داشته‌اند و به ترتیب شیشه جام، چینی بهداشتی، کنسانتره زغال سنگ و فولاد خام با رشد مثبت ۲۴.۱، ۱۷.۷، ۱۴.۹ و ۱۰.۸ بیشترین رشد مثبت را در بر گرفته‌اند.

جدول مربوط به آمار تولید کالاهای منتخب صنعتی در ذیل آورده شده است.

 

 

جدول مربوط به آمار تولید کالاهای منتخب معدنی و صنایع معدنی در ذیل آورده شده است.

 

 

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید