Performancing Metrics

ارتقاء وضعیت زنان روستایی در لیست برنامه‌های دولت دوازدهم | اتاق خبر
کد خبر: 407992
تاریخ انتشار: 1 فروردین 1397 - 14:10
ابتکار تاکید کرد
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از اقدام مشترک این معاونت و وزارت جهاد کشاورزی برای توانمندسازی زنان روستایی خبر داد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، معصومه ابتکار در کانال تگرامی خود نوشت: «جلسه مشترک معصومه ابتکار با مسئولین وزارت جهاد کشاورزی در آخرین روز کاری سال ۹۶ و در پیگیری اقدامات قبلی با موضوع توانمندسازی زنان روستایی با تاکید بر تقویت صندوق‌های اعتباری روستایی تشکیل شد.

ابتکار در ادامه این پیام تلگرامی ارتقاء وضعیت زنان روستایی را از مهم‌ترین برنامه های معاونت در دولت دوازدهم دانست و افزود: به این منظور علاوه بر کارگروه زنان روستایی و عشایر که در معاونت تشکیل و فعال است، ستادی فرابخشی برای تنظیم یک برنامه ملی و تقسیم کار دستگاهی در ابعاد مختلف مسایل فرهنگی، اجتماعی، کار آفرینی و بهداشتی را دنبال می‌کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده همچنین در پیام خود گفت: هویت‌بخشی به صندوق‌های اعتباری زنان روستایی، ایجاد کارگروهی اختصاصی با موضوع زنان روستایی و صندوق‌های اعتباری  ذیل کارگروه‌های ستاد ملی زن و خانواده، استفاده از ظرفیت مروجین زن روستایی در پیشبرد برنامه‌های توسعه روستایی و ضرورت تدوین برنامه ملی بهبود و ارتقاء زنان روستایی مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد پیگیری و اجرایی شود».

بر اساس این گزارش، در این جلسه مشترک بین معاونت ریاست جمهور در امور زنان و خانواده و جهاد کشاورزی؛ اسکندر زند معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، خانم بنی‌هاشم وتنی چند از مدیران معاونت و وزارت جهاد کشاورزی حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید