Performancing Metrics

خدمات ۱۴هزار راهدار در نوروز | اتاق خبر
کد خبر: 408568
تاریخ انتشار: 12 فروردین 1397 - 18:19
یک مقام مسئول سازمان راهداری خبرداد:
جانشین رئیس سازمان راهداری در امور ایمنی با اشاره به استقرار ۱۴ هزار راهدار برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی گفت:در ایام نوروز تاکنون حدود ۵۸۰ هزار سفر از طریق حمل و نقل عمومی انجام شد.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، حیدر نوروزی گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در ایام نوروز با ۹ هزار و ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری تندرو و کندرو و نیز هزار و ۲۰۰ گروه امدادرسانی در مقاطع مختلف این ایام مشغول عملیات راهداری است.

وی تصریح کرد: از آغاز سفرهای نوروزی بیشترین تردد مربوط به استان تهران با ۹ و نیم میلیون تردد و پس از آن ، استان های البرز، مازندران، گیلان، قزوین و شهرهای زیارتی می شود.

نوروزی افزود: یک نکته مهم در این سفرها ایمنی در حمل و نقل عمومی کشور است که از این طریق تاکنون حدود ۵۸۰ هزار سفر با اتوبوس، مینی بوس و تاکسی انجام شده است.
وی با بیان اینکه تاکنون ۵ و نیم میلیون مسافر با وسایل حمل و نقل عمومی جابجا شده اند و ما در این حوزه با حوادث کمی روبرو بوده ایم، به افزایش ورود و خروج از مبادی مرزی کشور اشاره کرد و گفت: حدود یک میلیون و ۵۰ هزار نفر از مبادی مرزی کشور ورود و خروج داشتیم که بیشترین میزان از مرزهای مهران، بازرگان و شلمچه بوده است.

نوروزی با اشاره به پایان سفرهای نوروزی به رانندگان توصیه کرد به تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند زیرا علائم، زبان گویای راهها هستند.

وی اضافه کرد: در ۳۰ کیلومتری نزدیک شهرها ترافیک درون و برون شهری با هم ترکیب می شود و رانندگان باید دقت بیشتری داشته باشند چرا که در این محدوده بیشترین حوادث رخ می دهد.

نوروزی همچنین گفت: در زمان طلوع و غروب خورشید هم باید دقت بیشتری داشت چرا که با توجه به شرایط محیطی امکان بروز حوادث وجود دارد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید