Performancing Metrics

ترافیک پرحجم در ۱۱ محور مواصلاتی | اتاق خبر
کد خبر: 408599
تاریخ انتشار: 13 فروردین 1397 - 11:22
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: ترافیک در طول مسیر شمال به جنوب محورهای کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه، در مسیر شمال به جنوب محور رشت - قزوین محدوده‌های رودبار، منجیل و لوشان در استان گیلان پرحجم است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های مواصلاتی کشور در آخرین روز از تعطیلات نوروزی اظهارکرد: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی تا این لحظه شاهد بارش پراکنده باران در محور بابلسر- بابل - بهشهر در استان مازندران هستیم و در محور رشت - انزلی در استان گیلان نیز مه‌گرفتگی گزارش شده است.

وی درباره وضعیت ترافیکی نیز گفت: ترافیک در طول مسیر شمال به جنوب محورهای کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه، در مسیر شمال به جنوب محور رشت - قزوین محدوده‌های رودبار، منجیل و لوشان در استان گیلان، طول هر دو مسیر رفت - برگشت آزادراه های تهران - کرج و کرج - قزوین، آزادراه ملک آباد - مشهد و محورهای قوچان - مشهد و تربت حیدریه - مشهد در استان خراسان رضوی و محورهای سلفچگان به قم و آزادراه تهران - قم در استان قم پرحجم است. سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

رحمانی در پایان اظهارکرد: محور اولنگ – شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور دیزین - شمشک در استان‌های تهران و البرز و محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان مسدود هستند. همچنین محور دره شهر - پل‌دختر محدوده واریانات چشمه شیرین واقع در استان ایلام به علت ریزش کوه مسدود شده و مسیر جایگزین آن جاده قدیم چشمه شیرین است. محور شوش - فتح المبین در استان خوزستان نیز به علت طغیان رودخانه و تخریب پل و کمربندی آذرشهر به پل غله زار در آذربایجان شرقی هم به علت سیلابی شدن رودخانه و شکستن پایه‌های پل مسدود شده است و مسیر جایگزین آن از داخل شهر آذر شهر است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید