Performancing Metrics

متقاضیان فاز ۵ پردیس کماکان در انتظار خانه | اتاق خبر
کد خبر: 411903
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1397 - 11:55
با وجودی که متقاضیان فاز ۵ مسکن مهر پردیس می‌گویند هم‌چنان واحدهای آنها قفل و زنجیر است، پیمانکار این پروژه خبر داد که تا دو هفته‌ی آینده با دریافت ۸ میلیارد تومان، روند تکمیل واحدها را آغاز می‌کند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، متقاضیان مسکن مهر فاز ۵ پردیس با وجود افتتاح ۶۵۰ واحد در ۱۴ تیرماه ۱۳۹۶ و آماده بودن حدود ۱۰۰۰ واحد که ایرادات جزئی دارد، هنوز هیچ‌یک از خانه‌ها را تحویل نگرفته‌اند. با این حال پیمانکار پروژه خبر داد که مذاکرات با شرکت عمران برای آزادسازی ۸ میلیارد تومان از طریق بانک مسکن به نتیجه رسیده و نهایتا تا دو هفته‌ی آینده این پول برای تکمیل تاسیساتی همچون آسانسور، منبع آب و سیستم اطفای حریق به دست سازندگان می‌رسد.

ایرج رهبر با بیان این‌که در حال مذاکره با شرکت عمران شهر جدید پردیس هستیم، گفت: به صورت مکتوب درخواست خود مبنی بر پرداخت ۸ میلیارد تومان مورد نیاز برای تکمیل ۱۰۰۰ واحد آماده را به شرکت عمران داده‌ایم و آنها موافقت کرده‌اند.

وی افزود: پس از متمم ۱۰ میلیون تومانی و افزایش تسهیلات مسکن مهر به ۴۰ میلیون تومان، هم‌اکنون حدود ۹۰ میلیارد تومان پول مربوط به پروژه ۱۰ هزار واحدی ما در بانک قرار دارد اما به دلیل اشکالی که بانک به سند ترهین شرکت عمران گرفته بود از آزادسازی تدریجی این مبلغ بر اساس پیشرفت پروژه خودداری می‌کرد. اخیرا شرکت عمران سندهای جدیدی ارایه کرده و این مشکل برطرف شده است. بنابراین انتظار می‌رود در روزهای آینده اولین مرحله از اعتبارات پرداخت شود.

سازنده فاز ۵ پردیس وعده داد: نهایتا تا دو ماه آینده ۱۰۰۰ واحد تحویل متقاضیان شود. البته بعضی از واحدها زودتر آماده و تحویل خواهد شد.

در عین حال بعضی متقاضیان فاز ۵ پردیس گفتند که واحدهای آنها هم‌چنان قفل و زنجیر است وعده‌های این‌چنینی تا کنون مکررا به آنها داده شده که نوعی بی‌اعتمادی را ایجاد کرده است. آنها ادعا کردند که پس از اطلاع‌رسانی برای چادر زدن در محل پروژه مورد نظر در سوم خردادماه، تماس‌ها و پیامک‌های تهدیدآمیزی مبنی بر دستور به لغو تجمع دریافت کرده‌اند.

روز سه‌شنبه (۲۲ خرداد) هم برخی متقاضیان به منظور پیگیری وضعیت خانه‌های خود برای بار سوم طی روزهای اخیر به فرمانداری پردیس مراجعه کرده‌اند و فرمانداری به آنها قول مساعدت داده است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید