Performancing Metrics

کسی فروشنده نیست! | اتاق خبر
کد خبر: 414985
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1397 - 18:56
گزارشی از بازار آزاد ارز و سکه
با وجود شلوغی رفت و آمد در بازار ارز فعالان بازار می‌گویند فروشنده‌ای نیست و همین در افزایش قیمت‌ها در آستانه عید قربان تاثیرگذار بوده است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امروز (سه شنبه) بازار ارز در محدوده میدان فردوسی روز پر رفت و آمدی داشت و قیمت ارز و سکه که  از روز گذشته افزایشی شد، به روند رو به رشد خود ادامه داد؛ به طوری که دلار تا ۱۰ هزار و۷۵۰ تومان و یورو ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان پیش رفت. همچنین صرافی‌هایی که در چارچوب ضوابط بانک مرکزی ارزهای خدماتی و با دریافت مدرک معامله می‌کنند نیز قیمت‌های نزدیک به بازار آزاد داشتند و دلار تا ۱۰ هزار و ۵۵۰ خرید و تا ۱۰ هزار و ۶۵۰ تومان می‌فروشند. یورو نیز ۱۲ هزار و ۲۵۰ خرید و ۱۲ هزار و ۳۵۰ تومان فروخته می‌شود.

درباره دلیل افزایش قیمت ارز در بازار صرافی‌ها می‌گویند با نزدیک شدن به تعطیلات و کاهش عرضه و از سوی دیگر افزایش تقاضا قیمت‌ها بالا رفته است، این در حالی است که در یکی دو روز گذشته فروشنده در بازار بسیار به ندرت وجود دارد و تامین ارز به سختی انجام می‌شود.

در سوی دیگر در بازار سکه با توجه به افزایش قیمت دلار و همچنین در آستانه عید قربان که تقاضا برای خرید تا حدی بالا رفته، قیمت‌ها افزایشی بوده است؛ به‌گونه‌ای که هر قطعه سکه بهار آزادی تا سه میلیون ۹۱۰ هزار تومان، نیم سکه یک میلیون و ۷۵۰ هزار و ربع سکه ۸۵۰ هزار تومان فروش رفت. سکه تمام بهار در روزهای گذشته تا سه میلیون و ۷۰۰ کاهش قیمت داشت.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید