Performancing Metrics

کاهش ۷۶۰ واحدی شاخص صنعت در بورس تهران | اتاق خبر
کد خبر: 420098
تاریخ انتشار: 22 آذر 1397 - 11:42
در پنج روز کاری بورس تهران طی این هفته، شاخص صنعت بیش از ۷۶۰ واحد افت کرد. همچنین ۷۸۸۲ میلیون انواع اوراق بهادار در این مدت معامله شد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در ۱۴ آذر ماه جاری شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران در تراز ۱۶۶ هزار و ۸۶۰ واحدی قرار داشت اما در پنج روز کاری بورس تهران این شاخص ۱۵۰۸ واحد افت کرد و رقم ۱۶۵ هزار و ۳۵۲ را تجربه کرد.

در عین حال شاخص آزاد شناور که در تاریخ مذکور در تراز ۱۷۹ هزار و ۵ واحدی قرار داشت ۱۵۱۲ واحد کاهش یافت و تا تراز ۱۷۷ هزار و ۴۹۳ واحدی نشست.

در پنج روز کاری بورس تهران در این هفته شاخص بازار اول ۱۴۰۱ واحد افت کرد و تا رقم ۱۲۱ هزار و ۹۳۶ پایین رفت. همچنین در این مدت شاخص بازار دوم ۱۶۰۸ واحد کاهش یافت.

شاخص صنعت نیز ۷۶۶ واحد افت کرد و به رقم ۱۴۹ هزار و ۹۶۷ واحدی رسید.

ارزش معاملات هفته جاری به رقم ۲۷ هزار و ۳۸۸ میلیارد ریال این رقم در هفته گذشته ۳۴ هزار و ۶۰۹ میلیارد ریال بود که این رقم در مجموع ۲۱ درصد کاهش را نشان می دهد.

از طرفی تعداد ۷۸۸۲ میلیون انواع اوراق بهادار در بیش ۶۶۸ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت تعداد ۵۴ میلیون واحد از صندوق های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۶۱۳ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب هر با ۲۵ درصد و ۱۹ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید