Performancing Metrics

۱۲ درصد بودجه عمرانی کشور به وزارت راه‌ رسید | اتاق خبر
کد خبر: 420638
تاریخ انتشار: 4 دی 1397 - 15:27
درحالی که بودجه عمرانی کشور در سال ۱۳۹۸ رقمی معادل ۶۲ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، بودجه عمرانی وزارت راه و شهرسازی در این بین با رقمی حدود ۷۷۱۷ میلیارد تومان، سهمی ۱۲.۴ درصدی دارد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، لایحه‌ بودجه سال آینده که قرار بود ۱۵ آذر ماه به مجلس ارائه شود سرانجام بعد از انجام اصلاحاتی به ویژه در هزینه‌ها، امروز ـ چهارم دی ماه ـ از سوی رئیس جمهوری به مجلس ارائه شد که در این بین بودجه عمرانی کل کشور معادل ۶۲ هزار میلیارد تومان و بودجه عمرانی وزارت راه و شهرسازی معادل ۷۷۱۷ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

این درحالی است که بودجه عمرانی سال جاری وزارت راه و شهرسازی ۷۲۵۱ میلیارد تومان است و بودجه عمرانی کل کشور ۶۷ هزار میلیارد تومان لحاظ شده است.

دولت دوازدهم در لایحه بودجه سال ۱۳۹۸  بودجه پیشنهادی خود برای وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌های زیر مجموعه‌آن را ۶.۳ درصد افزایش داده است و طبق اطلاعات ارائه شده در لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ وزارت راه و شهرسازی به همراه سازمان‌های زیرمجموعه خود حدودا ۸۳۸۱ میلیارد تومان بودجه خواهند گرفت. این در شرایطی است که دولت در لایحه بودجه سال گذشته برای این وزارتخانه درخواست بودجه ۷۸۳۰ میلیارد تومانی کرده بود که نسبت به بودجه سال ۱۳۹۶ کاهش ۹ درصدی را نشان می‌داد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید