Performancing Metrics

تکمیل فرودگاه امام با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومانی | اتاق خبر
کد خبر: 421685
تاریخ انتشار: 27 دی 1397 - 15:26
تا سه سال دیگر پایان می‌یابد
بر اساس لایحه بودجه سال ۱۳۹۸، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با اعتباری معادل ۱۵۱۶ میلیارد تومان و ۸۵۹ میلیون تومان تا پایان سال ۱۴۰۰ تکمیل می شود.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در حالی که طرح مشارکت و تکمیل فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) از سال ۱۳۸۶ کلید خورده، بر اساس لایحه بودجه ۱۳۹۸ که از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است تا سه سال دیگر به اتمام می‌رسد تا در نهایت طی ۱۴ سال این پروژه به سر انجام برسد.

عملکرد دوران برنامه پنجم توسعه به گونه‌ای بوده است که در طول آن رقمی معادل ۵۰۷ میلیارد و ۲۰۹ میلیون تومان به این پروژه تخصیص یافته است و در سال جاری نیز اعتباری معادل ۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان بران آن اختصاص یافته است.

برآورد انجام شده جهت اختصاص اعتبار به این پروژه در سال ۱۳۹۸ معادل پنج میلیارد تومان است و پیش‌بینی صورت گرفته برای این طرح طی سال‌های آتی معادل ۱۰۰۰ میلیارد تومان است.

در قانون بودجه سال ۱۳۹۷ مصوب شده بود که طرح مشارکت و تکمیل فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) تا پایان سال ۱۳۹۹ و با اعتباری معادل ۱۱۴۶ میلیارد و ۴۸۱ میلیون تومان به اتمام برسد که به دلیل تعویق در تکمیل این طرح و افزایش هزینه های عمرانی تا پایان سال ۱۴۰۰ و با اعتباری معادل ۱۵۱۶ میلیارد تومان و ۸۵۹ میلیون تومان تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید