Performancing Metrics

اتمام پروژه مسکن مهر در ۵ استان | اتاق خبر
کد خبر: 424293
تاریخ انتشار: 25 اسفند 1397 - 19:44
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تا کنون در چهار استان جشن اتمام مسکن مهر شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر انجام شده و فروردین ۱۳۹۸ نیز در خراسان جنوبی این اتفاق می‌افتد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علی نبیان امروز (شنبه) در نشستی خبری اظهار کرد: مسکن مهر شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر در حوزه کاری سازمان ملی زمین و مسکن است که هدف این است با سرعت مناسبی این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم و جشن اتمام مسکن مهر را در استان‌ها می‌گیریم. هم اکنون در چهار استان جشن اتمام مسکن مهر انجام شده و فروردین ماه ۱۳۹۸ نیز در خراسان جنوبی این اتفاق خواهد افتاد.

رفع تعرض از ۹۸۲ هکتار زمین دولتی

وی درباره آمار رفع تصرف از زمین‌های ملی و دولتی در سال ۱۳۹۷ گفت: کل زمین‌های دولتی که رفع تصرف شده ۲۹۵۸ بالغ بر ۹۸۲ هکتار به ارزش حدود ۱,۳۶۴ میلیارد تومان بوده که رفع تصرف و به اموال دولتی برگردانده شده است.

نبیان ادامه داد: به تمام یگان حفاظت از اراضی گفته‌ایم که در تعطیلات نوروز و همچنین کلیه روزهای سال از زمین‌های ملی و دولتی حفظ و حراست کنند.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن همچنین گفت: تفاهم نامه با بنیاد مسکن درباره حاشیه‌نشینی استان سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار دارد که برکات آن را در سال ۱۳۹۸ خواهیم دید.

وی درباره مسئولیت سازمان متبوعش در خصوص تولید و عرضه ۴۰۰ هزار واحد مسکونی تا سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: ۲۰۰ هزار شهرهای جدید در حوزه کاری ما نیست اما در خصوص ۱۰۰ هزار واحد بازآفرینی شهری و ۱۰۰ هزار واحد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مناطقی خودشان دارای اراضی و زمین‌های خودشان هستند در حیطه مسئولیت خودشان است اما در سایر مناطق اگر سازمان ملی زمین و مسکن زمین داشته باشد بر اساس تفاهمی که بین ما و همکارانمان صورت گرفته در اختیار این دو دستگاه قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید