Performancing Metrics

بازدید از سدهای کشور در ایام نوروز آزاد است | اتاق خبر
کد خبر: 424462
تاریخ انتشار: 29 اسفند 1397 - 20:49
شرکت مدیریت منابع آب ایران اعلام کرد:امکان بازدید از تاسیسات تامین آب در ایام نوروز برای علاقه‌مندان و مسافران نوروزی فراهم شده است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، شرکت مدیریت منابع آب ایران اعلام کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته در ایام نوروز بازدید از سدها و شبکه‌های آبیاری و زهکشی در استان‌های مختلف کشور برای همه مردم آزاد است.

در این بازدیدها هموطنان با توانمندی مهندسان ایرانی در ساخت سدهای بزرگ و تلاش‌هایی که‌از سوی مسئولان آب کشور برای تأمین این مایه حیات به‌عمل می‌آید، راهکارهای استفاده بهینه از آب و همچنین عملکرد اعجاب‌آور این سازه‌ها در کنترل و مهار سیلاب‌های اخیر آشنا می‌شوند.

بر اساس آمار سال گذشته بیشترین استقبال از سدهای «مارون»، «دز»، «کرخه»، «شهیدعباسپور» و «مسجدسلیمان» در استان خوزستان، سد «رئیسعلی‌دلواری» در استان بوشهر، سدهای «شهرچای» و «حسنلو» در استان آذربایجان غربی، سد «زاینده‌رود» در استان اصفهان و سد «دامغان» در استان سمنان بوده است که امسال نیز همچون سالیان گذشته این استان‌ها پذیرای حضور مسافران نوروزی هستند.

در اطلاعیه شرکت مدیریت منابع آب ایران به هموطنان توصیه شده است، به‌دلیل وضعیت ناپایدار جوی در فصل بهار ازاتراق در اطراف رودخانه‌های کشور به‌ویژه رودخانه‌های منتهی به سدها و اطراف دریاچه سدها خودداری کنند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید