Performancing Metrics

دولت با تمام توان در کنار تولیدکنندگان آسیب‌دیده از سیل است | اتاق خبر
کد خبر: 424879
تاریخ انتشار: 10 فروردین 1398 - 16:50
وزیر صنعت:
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت حتما در کنار تولیدکنندگان آسیب‌دیده از سیل است و تمام توان خود را برای جبران خسارت‌های وارده به واحدهای تولیدی به کار خواهد گرفت.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رضا رحمانی صبح امروز در بازدید از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی آق قلا که در سیل اخیر دچار آسیب شده بودند، اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که امروز سه واحد تولیدی فعالیت خود را از سر گرفتند و کارگران به کار بازگشتند.

وی از پرداخت تسهیلات کم‌بهره و ارزان قیمت تا سقف ۴۵ میلیون تومان از سوی دولت به اصناف مختلف خبر داد و افزود: در حوزه واحدهای تولیدی و صنعتی نیز برآوردهای دقیق انجام و در دولت تسهیلات بسیار خوبی برای جبران خسارات در نظر گرفته خواهد شد.

رحمانی خاطرنشان کرد: در واحدهای تولیدی دو موضوع وجود دارد؛ یکی آسیب‌دیدگی برخی زیرساخت‌ها و دیگری نیز از بین رفتن مواد اولیه و تولیدات و دستگاه‌ها و … است که تمام توان خود را برای جبران این خسارات به کار می‌گیریم.

وزیر صمت تصریح کرد: تا آخرین لحظه در کنار مردم هستیم تا رونق به واحدهای صنعتی استان بازگردد.

به گفته قوانلو، رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان، برآورد اولیه نشان می‌دهد که سیلاب حدود ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت به واحدهای شهرک صنعتی آق قلا وارد کرده است.


انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید