Performancing Metrics

انسداد چاه‌های نفتی موقتی است | اتاق خبر
کد خبر: 425803
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1398 - 15:10
یک مقام مسوول خبر داد
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت گفت: حدود ۴ تا ۵ هزار نیروی فعال در منطقه هورالعظیم حضور دارد و از این تعداد حدود ۸۰ درصد بومی هستند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، تورج دهقانی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت درباره شرایط شاغلان میادین نفتی در هورالعظیم گفت: در هر کدام از بخش‌های توسعه و عملیات میزان اشتغالزایی متفاوت است اما به طور عمومی حدود ۴ تا ۵ هزار نیروی فعال در منطقه حضور دارد و از این تعداد حدود ۸۰ درصد بومی هستند البته در بخش‌هایی نظیر حراست یا خدمات بالغ بر ۹۵ درصد نیروها از منطقه هویزه، سوسنگرد، رفیع و سایر شهرهای اطراف جذب شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های نفتی در این منطقه موجب اشتغالزایی برای بومی‌ها شده است، ادامه داد: تعطیلی برخی چاه‌ها بخاطر سیلاب منطقه در حال حاضر موقتی است و نیروهای فعال در مناطقی که چاه‌های آن به دلیل وجود سیلاب مسدود شده است، پس از رفع مشکل مجدد به کار بازمی گردند و بیمه و حقوق آنها طبق قانون پرداخت شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. چرا که ما به این افراد نیاز داریم و مشکلات ایجاد شده موقتی است.

بهنام غفاری، مدیر سایت آزادگان جنوبی نیز با بیان اینکه ۲۹۰۰ نفر در بخش آزادگان جنوبی مشغول کار هستند، گفت: از این تعداد ۴۶ درصد بومی ساکنین دشت آزادگان، کمتر از ۴۰ درصد بومی استان خوزستان و کمتر از ۱۷ درصد از پرسنل غیر بومی هستند.

به گفته وی تمامی افراد فعال در بخش‌هایی که به دلیل آب گرفتگی دچار توقف عملیات شده‌اند پس از حل مشکل مجدد به کار باز می‌گردند و حقوق و بیمه آنها پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید