Performancing Metrics

معامله ۱۶ هزار میلیارد ریالی انواع محصول در بورس کالا | اتاق خبر
کد خبر: 428373
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1398 - 22:29
طی هفته گذشته رقم خورد؛
طی هفته گذشته، ۳۳۵ هزار و ۸۳۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، در جریان معاملات هفته گذشته (منتهی به ۲۳ خرداد) در بازار مشتقه بورس کالای ایران معامله گران بیش از ۲۷۲ هزار قرارداد آتی زعفران را منعقد کردند و ارزش معاملاتی بیش از ۳,۵۰۷ میلیارد ریال را رقم زدند؛ حجم و ارزش این معاملات نسبت به هفته پیش از آن به ترتیب با ۹۳ و ۸۰ درصد افزایش همراه شد.

معامله گران هفته گذشته در معاملات قراردادهای آتی تعداد ۱۸۱ هزار و ۲۶۴ قرارداد آتی زعفران نگین را برای تحویل مردادماه ۹۸ به ارزشی بیش از ۲۳۸۴ میلیارد و ۴۴۷ میلیون ریال منعقد کردند.

بیش از ۸۷ هزار و ۱۱۳ قرارداد آتی زعفران نگین سررسید تیرماه ۹۸ نیز در حالی منعقد شد که ارزش ۱۰۷۷ میلیارد و ۷۴۴ میلیون ریالی برای این سررسید به ثبت رسید.

۱۶۱۲ قرارداد آتی زعفران نگین تحویل خرداد ماه ۹۸ با ارزش ۱۹ میلیارد و ۸۶۸ میلیون ریال منعقد شد.

معامله گران تعداد ۱۲۳۴ قرارداد آتی زعفران رشته‌ای را برای تحویل تیرماه ۹۸ منعقد کردند تا ارزش ۱۴ میلیارد و ۲۹ میلیون ریالی برای این سررسید به ثبت برسد.

ارزش معاملات انعقاد ۸۹۳ قرارداد آتی زعفران رشته‌ای تحویل خرداد ۹۸ نیز از رقمی حدود ۱۰ میلیارد ریال فراتر رفت. ۱۳۰ قرارداد آتی زعفران رشته‌ای تحویل مردادماه ۹۸ نیز با ارزش یک میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی طی ۱۰۸ دفعه معاملاتی منعقد شد.

طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز ۱۳۲ هزار و ۴۱۸ تن انواع کالا به ارزش ۶ هزار و ۷۰۶ میلیارد ریال معامله شد. در این تالار ۱۲۸ هزار و ۳۹۶ تن فولاد، ۲ هزار و ۴۵۰ تن مس، یک هزار و ۵۰۰ تن آلومینیوم ،۶۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۱۳ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۲۰۲ هزار و ۷۹ تن انواع کالا به ارزش ۹ هزار و ۸۵۷ میلیارد ریال به فروش رسید. در این تالار ۴۵ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۷۸ هزار و ۵۲۲ تن قیر، ۳۴ هزار تن مواد پلیمری، ۱۶ هزار و ۲۷۴ تن مواد شیمیایی، ۲۵۰ تن عایق رطوبتی، ۲۳ هزار تن لوب کات، ۵۰۶ تن روغن پایه، ۳۰ تن گازها و خوراک‌ها و ۲ هزار و ۲۱۰ تن گوگرد معامله شد.

بر اساس این گزارش، ۱۲۵ تن خرما استعمران نیز در تالار محصولات کشاورزی به فروش رسید. همچنین یک هزار و ۲۱۴ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران معامله شد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید