Performancing Metrics

یکپارچگی 80 درصدی در میان هیات رئیسه اتاق نهم | اتاق خبر
کد خبر: 429174
تاریخ انتشار: 12 تیر 1398 - 14:56
احمد خوروش عضو هيأت نمايندگان اتاق بازرگاني ايران اعلام کرد:
احمد خوروش عضو هيأت نمايندگان اتاق ايران گفت: با توجه به تاکید ریاست اتاق در این دوره باید تولید صادرات محور را اولویت قرار داد خوشبختانه هیات رئیسه کنونی در حدود 80 درصد همسو هستند .

خوروش در گفتگو با «اتاق نیوز» یادآور شد: تمرکز اتاق باید بر انتظام بخشی در امور مهم کشور باشد به گونه ای که به سمت صادرات محور شدن حرکت کنیم، در جلسه نخست اتاق ایران در دوره جدید هم ریاست هیات رئیسه بر یاری رساندن به واحد های تولیدی در جهت صادرات و تسهیل قوانین و روان تر کردن آن تمرکز داشت .

وی ادامه داد: تمرکز انجمن ها باید بر مقوله صادرات باشد، همچنین اتاق باید ارتباط خود با بخش دولتی بهبود بخشد دراین میان دولت هم در راستای توسعه اقتصاد کشور باید از صدور دستورالعمل های دست و پاگیر جلوگیری نموده و با بخش خصوصی کشور همراهی کند و بر این اساس در جهت رفع موانع تولید و صادرات و مشکلات ارزی کوشا باشد .

این فعال اقتصادی گفت: دراین دوره یک اتفاق خوب افتاد و آن انتخاب هیات رئیسه ای یکپارچه و همسو بود که این امر می تواند در موفقیت هیات رئیسه جدید تاثیر بسزایی داشته باشد، در این دوره هیات رئیسه بیش از 80 درصد یکپارچه و همسو هستند که این امر می تواند رشد و شکوفایی اتاق و نتایج خوب را برای آن رقم بزند .

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، گفت: در این دوره حضور یکی از نمایندگان دوره‌های پیشین ضروری بود که متاسفانه در انتخابات شرکت نداشتند، اعضا جدید هیات رئیسه هم از حیث اینکه قبلا با هیات رئیسه همکاری داشته اند می توانند مثمر ثمر واقع گردند همچنین خزانه دار اتاق در دوره جدید قطعا می تواند درخصوص مسائل مالی و خزانه داری مفید عمل نماید البته در راس کار رئیس اصلی اتاق است که بر امور احاطه دارد، مطمنا تغییر یک یا دو نفر نمی تواند در کارکرد یک هیات توانمند تاثیر بسزایی داشته باشد .

عضو هيأت نمايندگان اتاق ايران اظهار داشت: اتاق بازرگانی پارلمان بخش خصوصی است که می تواند تاثیرات بسیار زیادی در اقتصاد کشور داشته باشد و موجب گردد بخش خصوصی در جهت رشد اقتصادی کشور فعالیتهای مثمر ثمری داشته باشد بر این باورم که ترکیب اتاق در دوره کنونی نسبت به دوره های قبلی بهتر است و به شخصه امیدوارم که در مسائل بانکی که یکی از معظلات اصلی تولید است ورود داشته باشد .

نظرات
ADS
ADS
پربازدید