Performancing Metrics

اتکای صفر به منابع نفتی با تدوین سند مالی قوی | اتاق خبر
کد خبر: 429767
تاریخ انتشار: 25 تیر 1398 - 22:12
نوبخت اعلام کرد
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه اصلاح ساختاری بودجه در این مقطع تاریخی ضروری است، گفت: دغدغه ما این است که اتکا به منابع نفتی در کشور به صفر برسد که با تدوین سند مالی قوی ممکن است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، محمدباقر نوبخت در سخنانی در جمع مدیران ستادی و استانی این سازمان و سازمان های تابعه از طریق ویدئوکنفرانس اظهار داشت: سازمان برنامه و بودجه کشور در میان سازمان‌ها و نهادهای مختلف، با توجه به شرایط حساسی که بر کشور حاکم است، مسوولیت ممتاز و شاخصی دارد و ما باید بتوانیم در این مقطع تاریخی، نقش و مأموریت‌مان را ایفا کنیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: با توجه به محدودیت منابع امسال باید بتوانیم به گونه‌ای برنامه‌ریزی و تدبیر کنیم که منابع و مصارف کشور با هم تناسب داشته باشند.

وی با اشاره به تحریم‌های شدیدی که از سوی دشمنان ملت ایران وضع شده، افزود: بی‌تردید و به یاری خداوند متعال و با اتحادی که بین مردم و مسئولان هست، این روند گذار را با موفقیت طی خواهیم کرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه با اشاره به ضرورت انجام اصلاحات ساختاری بودجه اظهار داشت: دغدغه ما این است که چگونه برنامه‌ریزی کنیم که میزان اتکا به منابع نفتی به صفر برسد و این امر امکان‌پذیر نخواهد بود مگر آنکه سند مالی قوی و همه‌جانبه‌ای تنظیم کنیم.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید