Performancing Metrics

راهبرد وزارت اقتصاد، پیشبرد موضوع بهبود محیط کسب و کار است | اتاق خبر
کد خبر: 436389
تاریخ انتشار: 5 دی 1398 - 21:00
معاون وزیر اقتصاد:
معاون امور اقتصادی وزیر اقتصاد گفت: یکی از راهبردهای اصلی وزارت اقتصاد، پیشبرد موضوع بهبود محیط کسب و کار است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، محمد علی دهقان دهنوی در نشست بررسی چالش‌ها و مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه مالیات بر ارزش افزوده که با حضور معاونان وزیر اقتصاد و نمایندگان تشکل‌های بخش خصوصی در این وزارتخانه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از راهبردهای اصلی وزارت اقتصاد پیشبرد موضوع بهبود محیط کسب و کار است.

دهقان دهنوی یادآور شد: اگر بتوانیم کاری کنیم که تولیدکننده و فعال اقتصادی، از لحاظ فضای کسب و کار، اخذ مجوزها، ارتباط با سازمان تأمین اجتماعی، فرآیند پرداخت مالیات و … احساس سهولت و راحتی کند، آن وقت مجموع این اقدامات، مثبت خواهد بود و از این مسیر، می‌توان رشد اقتصادی ایجاد و مسائل و مشکلات را حل کرد.

وی افزود: از جمله نتیجه تلاش‌های این معاونت دو بسته ابلاغی از سوی وزیر اقتصاد به رؤسای سازمان امور مالیاتی و گمرک جمهوری اسلامی بود که هر کدام از آنها شامل پنج تا شش مورد اصلاح فرآیندها، کاهش بعضی گام‌ها و الکترونیکی شدن قسمت‌هایی از مسیر را شامل می‌شد.

معاون امور اقتصادی وزیر اقتصاد با اعلام اینکه، هم اکنون بخش قابل توجهی از این دو بسته، اجرایی شده است، گفت: این تجربه خوب، انگیزه‌ای شد که بخواهیم این کار را گسترش دهیم و جلسه فعلی نیز در همین راستا و با کمک سازمان امور مالیاتی به منظور حل مسائل مالیاتی و بهبود فضای کسب و کار تشکیل شده است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید