Performancing Metrics

آمریکا باید خود را آماده لمس تازیانه قدرت مردم منطقه کند | اتاق خبر
کد خبر: 437669
تاریخ انتشار: 4 بهمن 1398 - 20:39
شمخانی:
دبیر شورای امنیت ملی گفت: آمریکا باید از این بس خود را برای لمس تازیانه قدرت مردم منطقه آماده کند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای امنیت ملی در پیامی خطاب به مرجعیت عالی، دولت و ملت سلحشور عراق ضمن پاسداشت برپایی تظاهرات میلیونی و تاریخی مخالفت با اشغالگری آمریکا و حمایت از استقلال و حاکمیت ملی عراق، این اقدام ارزنده را نشانه‌ای از پیشتازی و پرچم‌داری عراق پرافتخار در مسیر اخراج آمریکا از منطقه اعلام کرد.

وی ترور ناجوانمردانه سرداران مبارزه با تروریسم شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را خطای راهبردی ترامپ و تیم شرور حاکم بر کاخ سفید دانست و گفت: شمارش معکوس خروج آمریکا از منطقه از بامداد جمعه ۱۳ دی ماه آغاز شده و پژواک ناقوس افول اقتدار پوشالی واشنگتن هر روز با طنین بلندتری به گوش می‌رسد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: تظاهرات میلیونی مردم عراق نشان داد که تهدید آمریکا مبنی بر تحریم این کشور در صورت اجرای قانون اخراج نظامیان واشنگتن، ابزار پوسیده‌ای است که نمی‌تواند اراده دولت‌ها و ملت‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

دریابان شمخانی تاکید کرد: آمریکا باید از این بس خود را برای لمس تازیانه قدرت مردم منطقه آماده کند.

وی افزود: تظاهرات میلیونی مردم آزاده و سلطه ستیز عراق آغاز نهضتی فراگیر است که ملت‌های زخم خورده از تجاوز آمریکا آن را ادامه خواهند داد.

دبیر شورای امنیت ملی اظهار داشت: رویکرد واقعی مردم منطقه نسبت به آمریکا در تشییع میلیونی پیکر رهبران مقاومت و مراسم‌های بزرگداشت کم سابقه در کشورهای مختلف بروز و ظهور یافت.

دریابان شمخانی تصریح کرد: آمریکا از این پس هر روز جلوه‌ای از تجلی قدرت مردم منطقه را مانند تازیانه‌ای بر پیکر زبون و خوار استکبار خویش مشاهده و لمس خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید