Performancing Metrics

شایعه برکناری رئیس سازمان بورس صحت ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 439502
تاریخ انتشار: 19 اسفند 1398 - 19:46
یک مقام مسئول در سازمان بورس با رد شایعه برکناری رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از سوی وزیر اقتصاد گفت: شورای عالی بورس مرجع تعیین رئیس و هیئت مدیره سازمان بورس است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، یاسر فلاح با بیان اینکه شایعه برکناری رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از سوی وزیر اقتصادی و دارایی قویا تکذیب شده و تنها تلاش عده‌ای خاص برای ناآرام کردن فضای بازار سرمایه و بهره برداری از شرایط کنونی است، گفت: هر گونه تغییر در رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار باید با مصوبه شورای عالی بورس صورت گیرد. بنابراین برکناری شاپور محمدی رئیس این سازمان از سوی وزیر اقتصاد کذب محض است.

وی افزود: شورای عالی بورس مجموعه‌ای متشکل از چندین دستگاه از جمله وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، وزارت صنعت، دادستانی کل کشور، اتاق‌های بازرگانی و تعاون ایران و نمایندگان نهادهای خود انتظام و نیز دو نفر خبره بازارهای مالی است که بر این اساس هر گونه تغییر باید با نظر جمعی این افراد صورت گیرد.

فلاح با بیان اینکه برخی در شرایط کنونی اقتصاد ایران می‌خواهند از آب گل آلود ماهی گرفته و بر این اساس شایعه برکناری رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار را مطرح می‌کنند، اظهار داشت: این موضوع مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید