Performancing Metrics

امکان خرید بیمه نامه برخط از شرکت های بیمه‌ای | اتاق خبر
کد خبر: 439759
تاریخ انتشار: 25 اسفند 1398 - 22:11
رییس کل بیمه مرکزی اعلام کرد:
رییس کل بیمه مرکزی در بخشنامه‌ای اعلام کرد: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان خرید بیمه‌نامه به صورت برخط از شرکت‌های بیمه‌ای، فراهم است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، غلامرضا سلیمانی، رییس کل بیمه مرکزی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طی بخشنامه ای به تمامی شرکت های بیمه ای کشور، ضمن صدور دستور برای ایجاد امکان خرید بیمه نامه برخط از شرکت های بیمه ای، از آنان خواست نسبت به تجدید بیمه نامه های صادره آن دسته از بیمه گذاران که امکان خرید بیمه نامه از طریق سایت الکترونیک شرکت های بیمه ندارند، اقدام کنند.

در این بخشنامه آمده است: با توجه به ضرورت پیشگیری از  شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، در راستای کاهش مراجعات هموطنان گرامی به شرکت های بیمه و نمایندگی های آنها به منظور پیشگیری از انتقال ویروس، کلیه بیمه گذاران بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه می توانند با مراجعه به سایت شرکت های بیمه نسبت به خرید بیمه نامه برخط اقدام نمایند.

طبق هماهنگی بعمل آمده با شرکت های بیمه و در راستای مسئولیت اجتماعی مقرر شد برای آن دسته از بیمه گذارانی که امکان خرید بیمه نامه از طریق فوق الذکر میسر نباشد، شرکت بیمه ذی ربط، نسبت به تجدید بیمه نامه های صادره شرکت خود که تا ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ منقضی می شوند بصورت یکساله اقدام و مراتب را به روش های مقتضی به بیمه گذاران خود اعلام نماید.

در این صورت میزان تعهدات بیمه نامه هایی که تا پایان سال ۱۳۹۸ منقضی می شوند، بر اساس مبلغ ریالی دیه سال ۱۳۹۸ و بیمه نامه هایی که تاریخ انقضای آنها در سال ۱۳۹۹ می باشد (در صورت افزایش مبلغ ریالی دیه)، بر اساس تعهدات جدید در سال ۱۳۹۹ خواهد بود.

بیمه گذاران مذکور در این دوره موظفند؛ حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ نسبت به اخذ بیمه نامه و تسویه حق بیمه مربوط اقدام نمایند. زمان شروع پوشش این گونه بیمه نامه ها بصورت پیوسته و از تاریخ انقضای بیمه نامه قبلی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید