Performancing Metrics

با واحدهایی که از دستور تعطیلی سرپیچی کنند چه برخوردی می‌شود؟ | اتاق خبر
کد خبر: 440096
تاریخ انتشار: 4 فروردین 1399 - 19:42
به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران نظارت برتعطیلی واحدهای صنفی و مراکز تجاری به عهده اتاق اصناف و پلیس اماکن نیروی انتظامی است و در صورت سرپیچی واحدها ازاین ابلاغیه در مرحله اول تذکر داده می‌شود، اما در صورت مقاومت، واحد متخلف پلمپ می‌شود.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، یدالله صادقی تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری و مراکز تجاری را الزامی خواند و اظهار کرد: اکثر واحدهای صنفی و مراکز تجاری که تاکنون پایش شدند، این موضوع را رعایت کردند.

وی در ادامه اتاق اصناف و پلیس اماکن نیروی انتظامی را مسئول نظارت بر تعطیلی واحدهای غیرضروری عنوان کرد و گفت: در مورد واحدهایی که از مواد ابلاغیه اخیر سرپیچی می‌کنند هم در مرحله اول تذکر داده می‌شود و در صورت مقاومت طبق ماده ۲۸ قانون نظام صنفی واحدهای صنفی که از قوانین سرپیچی کنند، تعطیل و پلمپ می‌شوند.

در پی دستور رییس جمهور، رو شنبه استانداری تهران تعطیلی مراکز تجاری به جز تامین کنندگان مایحتاج ضروری شهروندان همانند فروشگاه های زنجیره ای شهروند و رفاه، سوپرمارکت ها، نانوایی ها، میوه فروشی ها، میادین تره بار و داروخانه ها تا ۱۵ فروردین در سطح استان به فرمانداران استان تهران ابلاغ شد، اما مشاهدات میدانی در برخی مناطق نشان می‌دهد که هنوز همه واحدهای غیرضروری تعطیل نشده‌اند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید