Performancing Metrics

اعلام فهرست ۵ قلم کالای اولویت دار برای بازرسی و نظارت | اتاق خبر
کد خبر: 443563
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1399 - 11:08
یک مقام مسئول اعلام کرد:
یک مقام مسئول در وزارت صمت با اشاره به اعلام فهرست ۵ قلم کالای اولویت‌دار برای بازرسی و نظارت بر بازار گفت: کنترل انبارها و ناامن‌سازی محل‌های نگهداری غیرمجاز کالا در دستور کار است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، محمدرضا کلامی گفت: در نود و چهارمین کارگروه تنظیم بازار فهرست ۵قلم کالاهای اولویت بازرسی و نظارت تعیین شد؛ به نحوی که در راستای هدفمند نمودن بازرسی ها، ۵ قلم کالای حبوبات(بسته بندی شده و فله)، لوازم خانگی، برنج، لاستیک خودرو (سواری و سنگین) و شکر به عنوان کالاهای دارای اولویت بازرسی از سوی دستگاه های نظارتی برای بررسی احتکار، موجودی ها، قیمت تعیین گردید.

وی اضافه کرد: در این جلسه مصوب شد که اعلام اولویت بازرسی از سوی کارگروه تنظیم بازار کشور نافی ضرورت بازرسی و نظارت بر بازار سایر کالاها نمی باشد.

بازرسی و کنترل انبارها و ناامن سازی محل های نگهداری غیرمجاز

سرپرست معاونت امور بازرگانی داخلی وزارت صمت بیان کرد: در این کارگروه همچنین تاکید شد که با توجه به سوء استفاده برخی دلالان در ذخیره سازی و احتکار کالاها، بازرسی و کنترل انبارها و نا امن سازی محل های نگهداری غیر مجاز در اولویت قرار گیرند.

کلامی گفت: در این جلسه با توجه به بند (۱ )تصمیمات نود و سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار، فهرست پیشنهادی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در خصوص کالاها و خدمات مشمول نرخ گذاری در قالب کالاهای مشمول نرخ گذاری تثبیتی، مشمول رصد و پایش و کالاها و خدمات منفی به جلسه ارائه و کلیات پیشنهاد ارائه شده، تایید شد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید