Performancing Metrics

گردونه ایران‌خودرو برای ۴ میلیون و ۳۶۰ هزار نفر متقاضی چرخید | اتاق خبر
کد خبر: 443572
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1399 - 12:57
گروه صنعتی ایران‌خودرو قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ویژه عید سعید فطر محصولات خود را برای ۱۵ هزار دستگاه که بیش از چهار میلیون و ۳۶۰ هزار نفر ثبت‌نام‌ کرده بودند در حضور نهادها و مسئولان نظارتی انجام داد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، صبح امروز شنبه( ۱۷ خرداد ماه) گروه صنعتی ایران‌خودرو در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی کل کشور، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی وزارت صمت و پلیس امنیت اقتصادی قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ۱۵ هزار دستگاه از محصولات خود ویژه عید سعید فطر که پیش ثبت‌نام از چهارم خرداد و ثبت‌نام اصلی از هفتم خرداد آغاز وتا ۱۴ خرداد ادامه داشت را در محل ساپکو انجام داد.

بر اساس آمار از میان پنج میلیون و ۲۷۳ هزار نفر شرکت کننده بطور کلی که در میان آن‌ها ۳۹ هزار ۱۸ نفر در گروه سایپا هم ثبت‌نام کرده بودند و ۳۴۵ هزار و ۸۱۳ نفر هم پلاک فعال داشته یا فاقد گواهی‌نامه بودند که از دور متقاضیان واجد شرایط حذف شدند. در نهایت چهار میلیون و ۳۶۰ هزار و ۱۵۳ نفر واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی ثبت‌نام کنندگان بودند که قرعه‌کشی میان این افراد برگزار شد.
 
مطابق آمار اعلامی ایران خودرو تعداد ثبت‌نام‌کنندگان برای خودرو را نا ۳۲۵ هزار و ۳۹۷ نفر، دو میلیون و ۳۸۴ هزار و ۹۰۱ نفر متقاضی پژو پارس، یک میلیون و ۵۰ هزار و ۴۵۳ نفر متقاضی پژو ۲۰۶ معمولی و ۵۹۹ هزار و ۴۰۲ نفر متقاضی پژو ۴۰۵ اس ال ایکس بودند.

 لازم به ذکر است که ۱۰ درصد بیش از ظرفیت ثبت نام ۱۵ هزار دستگاه به عنوان ظرفیت ذخیره تعیین و در نظر گرفته می شود تا در صورتی که برخی از پذیرفته شدگان نسبت به پرداخت وجه اقدام نکردند با این تعداد جایگزین شوند.

نتایج قرعه کشی بلافاصله به مشتریان اطلاع رسانی می‌شود گفت: بانک اطلاعاتی تمامی ثبت نام کنندگان و پذیرفته شدگان در اختیار نهادهای نظارتی قرار خواهد گرفت.

گروه ایران‌خودرو قول داده است که به‌طور همزمان به تعهدات معوق خود نیز عمل کرده و به زودی تعداد آن‌ها را به صفر خواهد رساند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید