Performancing Metrics

محور قدیم خرم‌آباد پلدختر برای دسترسی محلی است | اتاق خبر
کد خبر: 444986
تاریخ انتشار: 12 تیر 1399 - 19:40
اسلامی:
وزیر راه و شهرسازی گفت: محور قدیم خرم‌آباد پلدختر برای دسترسی محلی است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، محمد اسلامی امروز دوازدهم تیرماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی قطعه ۴ محور خرم‌آباد- پلدختر با تبریک میلاد باسعادت امام رضا (ع) اظهار کرد: حماسه مردم در سیل گذشته نمادی از شایستگی‌های یک ملت بود.

وی اضافه کرد: ملت ایران به کشور و مردم خود ایمان دارند و ثابت کردند در صحنه هستند و با این همدلی  تلاش‌ و توطئه دشمنان  را خنثی کردند.

اسلامی گفت: استکبار با شبکه‌سازی نتوانستند ملت ایران را متوقف کنند و این ملت با لبیک گفتن به ندای رهبری در همه صحنه‌ها حضور داشته و دارند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ادارات کل راهداری کشور با اعزام ماشین‌آلات و تجهیزات خود به مناطق سیل زده لرستان و استفاده از توان بخش خصوصی پیمانکاران اداره کل راه وشهرسازی بیش از  ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات به پلدختر برای بازگشایی محورهای مسدود و تخریب شده اعزام کردند، افزود: این نماد همبستگی و ایثارگری جای تقدیر دارد.

وی با تقدیر از اقدامات راهداری و راه و شهرسازی لرستان در پلدختر، بیان کرد: کاری که راهداری لرستان انجام داده و حجم پل‌هایی که معادل ۱۲۰۰ متر با این شرایط اعتباری و کمبود بودجه  قابل تقدیر است و راهدارها شبانه‌روز در زلزله سیل احیاگر راه‌های زیرساختی استان بودند.

اسلامی با بیان اینکه از مجموع ۱۰۰ کیلومتر راه پلدختر ۴۸.۵ کیلومتر دچار آسیب شدند، عنوان کرد: این درحالیست که از  ۴۸.۵ کیلومتر آسیب دیده، ۳۰ کیلومتر ناپدید شده بود.

وی بیان کرد:  فرماندار چگنی و پلدختر تلاش کنند معارضین مانع انجام پروژه ملی محور جدید خرم‌آباد پلدختر نشوند.

وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه پلدختر نقطه کانونی ترانزیتی است، افزود: ردیف ملی برای بهسازی راه های روستایی نداریم اما با توافق با استاندار لرستان پروژه‌های زیرساختی لرستان  را به انجام خواهیم رساند.

اسلامی گفت: جاده قدیم برای دسترسی محلی است و سرعت خودرو در آن جایز نیست و باید مردم رعایت کنند تا عملیات ایمن‌سازی انجام شود.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید