Performancing Metrics

واکنش ظریف به مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی: قانون‌شکنان باید قبل از فاجعه، متوقف شوند | اتاق خبر
کد خبر: 445937
تاریخ انتشار: 3 مرداد 1399 - 17:15
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تعرض جنگنده های آمریکایی نوشت: آمریکا به صورت غیرقانونی سرزمین یک کشور دیگر را اشغال می‌کند و سپس به پرواز مسافربری برنامه‌ریزی شده، تعرض می‌کند؛ قانون‌شکنان باید قبل از فاجعه، متوقف شوند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از انتخاب، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ایجاد مزاحمت جنگنده های امریکایی برای هواپیمای مسافربری ماهان خواهان متوقف کردن قانون شکنان قبل از بروز فاجعه شد.

به گزارش انتخاب، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه ی کاربری اش در توئیتر نوشت: آمریکا به صورت غیرقانونی سرزمین یک کشور دیگر را اشغال می‌کند و سپس به پرواز مسافربری برنامه‌ریزی شده، تعرض می‌کند - جان مسافران غیرنظامی بی‌گناه آن را به خطر می‌اندازد - به بهانه اینکه از نیروهای اشغالگر خود حفاظت کند. 

وی افزود: قانون‌شکنان باید قبل از فاجعه، متوقف شوند.

شامگاه پنجشنبه پرواز ۱۱۵۲ هواپیمایی ماهان از تهران به بیروت به دلیل حرکت خطرناک و تهدیدآمیز یک یا چند جنگنده ناشناس با مشکل مواجه شد و برخی مسافران این پرواز به دلیل رفتار خارج از قانون این جنگنده ها آسیب دیدند. مسئولان آمریکایی تایید کردند که جنگنده ای که در مسیر پرواز هواپیمای ماهان از تهران به لبنان ایجاد مزاحمت کرده بود، آمریکایی بوده است.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید