Performancing Metrics

لایحه جدید قانون جامع آب تدوین می شود | اتاق خبر
کد خبر: 446198
تاریخ انتشار: 15 مرداد 1399 - 20:34
وزیر نیرو :
وزیر نیرو گفت: یکشنبه هفته آینده کار مشترکی را ابتدا در سازمان دولت و سپس خارج از سازمان دولت به بحث می‌گذاریم و آن تدوین لایحه جدید قانون جامع آب است.

به‌ گزارش اتاق خبر، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، "رضا اردکانیان" روز چهارشنبه در آئین پایانی دومین جشنواره نیرو و رسانه(نور) افزود:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی موفق شدیم قانون توزیع عادلانه آب را عرضه کنیم که کار مشترک دولت و مجلس وقت بود؛ این قانون، مختص دوره‌ای است که از آن به عنوان دوره مدیریت عرضه یاد می‌شود.
وی اضافه کرد: پایه قانونی را که بتواند دهه‌های پیش رو را پاسخگو باشد، خواهیم گذاشت و به لحاظ ساختاری هم سعی می‌ شود الزام های مدیریت ‌های مبتنی بر حوضه آبریز  فراهم شود.

افزایش ۳۰ درصدی صادرات انرژی کشور
وزیر نیرو با اشاره به افزایش چهار درصدی عرضه انرژی در کشور گفت: صادرات انرژی کشور ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است و این کار زیر چتر مدیریت مصرف و به مدد مشارکت رسانه‌ها و مردم انجام شد.
وی گفت: استقبال از تحریم‌ها نمی‌ شود و هر روز به دنبال خاتمه دادن به این میدان جنگ هستیم و اکنون که تحمیل شده، همه توانمندی خود را به کار گرفته و هر عادت خوبی در زمینه زیست محیطی پیدا کنیم آن را در جامعه نهادینه خواهیم ساخت.
 
اتخاذ شیوه‌های جدید و آداب مناسب‌تر برای مصرف 

وزیر نیرو گفت: شیوه‌های جدید باید اتخاذ شود تا سبب دور شدن از برخی بد مصرفی‌ها شود، ضمن اینکه با آداب مناسب‌تر برای مصرف، جامعه خود را ایمن، واکسینه و تاب‌آور می‌کنیم؛ در این شرایط است که تحریم هم بی‌اثر خواهد شد.
وی افزود: نتیجه این بازدهی و مرور آن سبب می شود تا انرژی بگیریم و هم انگیزه‌هایمان افزایش پیدا می‌کند و این که مسیر پیش رو را بویژه امسال در سال پایانی خدمتگذاری دولت تدبیر و امید با کمک همدیگر در جهت خدمت‌رسانی موثر به هموطنان طراحی و برنامه‌ریزی می‌کنیم.
اردکانیان افزود: آنچه که از کار وزارت نیرو در دولت و بخش خصوصی دیده شده نتیجه زحماتی است که اصحاب رسانه هم در حفظ این پل ارتباطی داشتند و هم تلاش و فعالیتی است که با هنرمندی در انعکاس نتیجه فعالیت‌های همکاران خودشان در صنعت آب و برق به نام و در کارنامه آنها ثبت و ضبط شده است.
وی با بیان اینکه گام‌های بسیار بزرگی را آغاز کردیم، گفت: بزرگترین کاری که با کمک هم شروع کردیم و البته بیشتر شما در آن نقش داشتید، گام برداشتن در مسیر اصلاح رویه‌های مصرف در جامعه است.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید