Performancing Metrics

افزایش قیمت تخم مرغ قابل دفاع نیست | اتاق خبر
کد خبر: 446885
تاریخ انتشار: 27 شهریور 1399 - 00:47
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس:
اوسطی، عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: طی روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ در بازار بوده‌ایم و نرخ‌های فعلی قابل دفاع نیست.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خانه ملت، پرویز اوسطی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص افزایش قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ در بازار، گفت: تخم مرغ و گوشت مرغ در سبد غذایی روزانه مصرف خانوار قرار دارند، نمایندگان مردم در حوزه قانون گذاری و دولت به عنوان دستگاه مجری باید مراقب باشند که کالاهای اساسی مردم به میزان کافی و با قیمت مناسب عرضه شود.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ در بازار بوده‌ایم و نرخ‌های فعلی قابل دفاع نیست، تصریح کرد: باید مشکلات زنجیره تولید گوشت مرغ و تخم مرغ برطرف و قیمت این محصولات به نقطه تعادل و پایداری به نفع مصرف کنندگان برسد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با افزایش قیمت مواجه شده‌اند، ادامه داد: افزایش غیر منطقی قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم قابل دفاع نیست و باید قیمت محصولات کاهش داشته باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: در کمیسیون کشاورزی مجلس با دعوت از ذی‌نفعان در راستای کاهش قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نشست‌هایی برگزار شده است تا موانع و مشکلات در زمینه تامین نهاده‌ها برطرف شود.

 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید