Performancing Metrics

ایران میزبان هفتمین دوره هفته جهانی کارآفرینی با شعار | اتاق خبر
کد خبر: 447225
تاریخ انتشار: 21 آبان 1399 - 18:45
بزرگترین رویداد هماهنگ برای ترویج و ترفیع کارآفرینی درجهان به نام Global Entrepreneurship week (هفته جهانی آفرینی) برای هفتمین سال متوالی در ایران- تهران در بازه زمانی 18 تا 24 نوامبربرابر با 28 آبان تا 4 آذر همزمان با 170 کشور دنیا برگزار می‌شود.

بزرگترین رویداد هماهنگ برای ترویج و ترفیع کارآفرینی درجهان به نام Global Entrepreneurship week (هفته جهانی آفرینی) برای هفتمین سال متوالی در ایران- تهران در بازه زمانی 18 تا 24 نوامبربرابر با 28 آبان تا 4 آذر همزمان با 170 کشور دنیا برگزار می‌شود.

به گزارش اتاق خبر، این رویداد مراسمی برای ارج نهادن به نوآوران و خالقان کسب‌و‌کار است. کسانی که ایده‌های خود را حیات بخشیدند و کسب وکاری را پایه‌گذاری کرده و باعث رشد اقتصادی در کشور خود و توسعه جامعه و رفاه انسانی شده‌اند. این رویداد‌ جهانی از سال 2007 تاکنون حدود 35000 فعالیت را با همکاری بیش از 20000  مشارکت کننده در بیش از 170 کشور برای بیش از 10 میلیون نفر  برنامه‌ریزی کرده و هم اکنون در حال اجرای آنها می‌باشند.

از آنجا که امسال این رویداد با پاندمی ویروس کرونا و ناچارا" تغییر عادت‌ها و سبک زندگی بشر همراه می‌باشد، انجام فعالیت‌ها بر بستر دیجیتال و آنلاین،‌ بیش از پیش اهمیت یافته و بسیاری از کسب و کارها را بر آن داشته که در این حوزه سرمایه‌گذاری بیشتری انجام دهند. لذا ، این شرایط می‌تواند به چشم سکویی برای توسعه ارتباطات و همکاری‌های تمامی نقش‌آفرینان عرصه کارآفرینی در سطح جهانی مطرح و دیده شود.

ايران نیز  با برگزاری شش دوره موفقیت‌آمیز، 400 برنامه و 12 مشارکت‌کننده با حضور وزیر محترم تعاون،کار و رفاه اجتماعی در اختتامیه سال‌های 97 و 98، دانشگاه‌های مطرح کشور همچون دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه Essex انگلستان، معاونت علمی ریاست جمهوری، صندوق کارآفرینی امید، بانک توسعه تعاون، سازمان‌های مردم‌نهاد و مؤسسات بخش خصوصی و کارآفرینان پیشکسوت و کارآفرینان موفق جوان( فرش آنلاین زودفود دیجی کالا نکست و...)  در تهران و همزمان با 15 استان به این رویداد جهانی پیوست. امسال نیز پردیس بین‌المللی دانشگاه تهران و کلینیک کارآفرینی ایران با شعار " یادگیری در زمان کرونا" با تمرکز بر بین‌المللی کردن کسب و کارها برای هفتمین سال مجری این رویداد خواهند بود.

از جمله برنامه های این رویداد به شرح زیر می باشد:

  • وبینارهای تخصصی کسب‌ وکار و کارآفرینی
  • برگزاری مصاحبه‌های آنلاین با صاحبان  تاثیرگذار کسب و کارهای هوشمند
  • پنل‌های تخصصی با مدیران و کارآفرینان کشور و چهره‌های معروف و شاخص (اقتصاد و تحول دیجیتال، پزشکی و بیوتکنولوژی، گردشگری، مسئولیت اجتماعی،  هنر،  و...)
  • هم‌آفرینی آنلاین ( روز مشاوره )
  • المپیاد کارآفرینی ( کارآفرینی دانش‌آموزی)
  • Story Talk  از زندگی افراد موفق و مؤثر ایران
  • پکیج‌های آموزشی ویژه مدیران، توسعه فردی، تیم‌های استارت‌آپی و کسب و کارها منطبق بر آخرین محتوای علمی در سطح بین الملل با حضور اساتید مجرب و شناخته شده در فیلد مورد نظر

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.gewiran.com مراجعه نمایید یا با شماره 28429783-021 تماس حاصل نمایید.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید