Performancing Metrics

معرفی برندهای مختلف ماکروفر  و ماکروویو | اتاق خبر
کد خبر: 447467
تاریخ انتشار: 3 دی 1399 - 14:08
شاید قدمت ماکروفرها و ماکروویوها از سایر لوازم های خانگی کم تر باشد، اما واقعا نمی توان اهمیت آن را در آشپزخانه های امروزی دست کم گرفت.

به گزارش اتاق خبر، ماکروفرها از زمان ساخته شدنشان تا به حال، یک راه ساده تر را برای گرم کردن و یا حتی پخت برخی غذاها ارائه دادند. به خاطر همین میزان اهمیتی که ماکروفرها در این مدت پیدا کرده اند، بسیاری از شرکت های تولید لوازم خانگی نیز، اقدام به تولید این وسیله کردند. همین امر سبب شد تا امروزه برندها و مدل های مختلفی از این وسیله برای مردم موجود باشد.

یکی از کارهایی که افراد همیشه پیش از خرید هرگونه لوازمی، از جمله لوازم خانگی انجام می دهند، تحقیق و بررسی برای شناخت برندها و مدل هایی از آن لوازم است که مطابق با نحوه استفاده و بودجه شان باشد. البته یکی از معیارهای دیگری که در خرید هر وسیله ای اهمیت دارد کیفیت و کارآیی آن است.

همان طور که گفته شد ماکروفرها نیز درست مانند دیگر لوازم های خانگی برندهای و مدل های مختلفی دارند که شناسایی آن ها برای خرید و انجام تعمیرات، اهمیت زیادی دارد. در این مطلب، چند مورد از ماکروفرها با برندهای مختلف معرفی شده اند که ممکن است برای شما مفید باشد.

پاناسونیک

شرکت پاناسونیک، یکی از معتبرترین شرکت ها در حوزه تولید لوازم خانگی و برقی است. ماکروفر مدل NN-GD692S این شرکت، یکی از بهترین مدل های ماکروفر است. این مدل از ماکروفر به دلیل قابلیت های کارآمدی که دارد، توانسته است تا طرفداران زیادی در میان مدل های مختلف ماکروفرها پیدا کند.

فلر

چند سالی می شود که شرکت فلر توانسته است، ماکروفرهای خوب و قدرتمندی را تولید کند. ظرفیت ماکروفرهای جدیدتر برند فلر حدودا 34 لیتر است و محفظه آن نیز از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و به همین دلیل شما می توانید به راحتی هر نوع غذایی را در آن قرار دهید.

برند ال جی

برند ال جی نیز از آن دسته برندهای معتبر و شناخته شده در ایران و بسیاری از کشورهای دنیا است و افراد بسیاری در سرتاسر جهان از محصولات تولید شده توسط این شرکت استفاده می کنند. باید بدانید با وجود این که قیمت محصولات مختلف این برند، از جمله ماکروفر آن نسبت به برندهای دیگر کمی گران تر است، اما کیفیت بالا و کارآیی فوق العاده آن ها باعث شده است تا همواره محصولات ال جی، تقاضای زیادی داشته باشد.

میدیا

ماکروفرهای برند چینی میدیا، درست مانند سایر محصولات آن، کیفیتی باورنکردنی دارند. تمامی ماکروفرهای تولید شده توسط این برند، دارای 42 لیتر فضای داخلی هستند و به همین دلیل، می توانید هر حجم غذا و هر اندازه ای از ظرف را درون قرار دهید. این ظرفیت بالای ماکروفرهای میدیا، بهترین خصوصیت آن ها محسوب می شود که باعث محبوبیت آن ها شده است.

سامسونگ

برند سامسونگ، یکی از برندهایی است که نه تنها در زمینه تولید لوازم خانگی، بلکه در تولید بسیاری از محصولات دیگر نیز، اعتبار زیادی کسب کرده است. حجم فضای داخلی این ماکروفرها 32 لیتر بوده و قابلیت های زیادی هم دارد. البته یکی از خصوصیات تمامی محصولات سامسونگ، از جمله ماکروفرهای آن، قیمت بالای آن ها است؛ البته قیمت آن ها خیلی هم بالاتر از دیگر برندها نبوده و در صورتی که کیفیت آن ها را ارزیابی کنید، متوجه می شوید که ارزشش را خواهد داشت.

بوش

مطمئنا خودتان برند بوش را می شناسید. این برند آلمانی در طول سال های فعالیتش تا به حال، لوازم های خانگی با کیفیت زیادی را در مدل های مختلف تولید کرده و در بازار جهانی عرضه کرده است. ماکروفرهای بوش با بدنه ها و قطعات محکم و با کیفیت تولید می شوند و به قدری قدرتمند هستند که بتوانند غذاهای یخ زده و منجمد را، در مدت کوتاهی گرم کنند.

شرکت ویرا

یکی از مجموعه های معتبر و مطمئن در زمینه تعمیر لوازم خانگی تمام برندها، مجموعه ویرا است. کارشناسان این مجموعه در زمینه تعمیرات ماکروفر و ماکروویو و همین طور سایر لوازم خانگی از تمامی برندها، بسیار حرفه ای بوده و می توانند دستگاه های شما را با هزینه به صرفه و قطعات فابریک به صورت تضمینی، تعمیر کنند. در صورت آسیب دیدن لوازم خانگی تان، شما می توانید با شرکت ویرا تماس بگیرید. کارشناسان این شرکت تا حداکثر دو ساعت، در محل شما حاضر شده و دستگاهتان را عیب یابی و تعمیر می کنند.

 

 

 

 

 

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید