Performancing Metrics

رئیس سازمان بورس استعفا کرد | اتاق خبر
کد خبر: 447684
تاریخ انتشار: 30 دی 1399 - 19:15
حسن قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، استعفای دوباره خود را به دلیل فراهم نشدن شرایط اعلامی، به وزیر امور اقتصادی و دارایی ارایه کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حسن قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، استعفای دوباره خود را به دلیل فراهم نشدن شرایط اعلامی، به وزیر امور اقتصاد و دارایی ارایه کرد. در متن نامه او آمده است:

"جناب آقای دکتر دژپسند

وزیر محترم امور اقتصاد و دارایی و رئیس شورای عالی بورس و اوراق بهادار

با سلام و عرض احترام

پیرونامه شماره 312.1282 م مورخ 10 آبان 1399 خطاب به ریاست محترم جمهور و درخواست استعفای اینجانب به تاریخ چهارم آذرماه 1399 به دلیل فراهم نشدن شرایط اعلامی جهت حمایت از صنایع، بازار سرمایه و سرمایه گذاران بدینوسیله استعفای خود را از عضویت در هیات مدیره و ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار مجددا اعلام می‌نمایم استدعا دارد در اجرای ماده 11 قانو بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران دستور اقدام صادر فرمایید.

لازم به ذکر است که بنده در سخت‌ترین شرایط که مردم دعوت عمومی به بازار سرمایه شده بودند، آزاد سازی سهام عدالت و فروش صندوق‌های سهام دولتی (ETF‌ها)  در بورس در حال انجام بود این وظیفه خطیر را به عهده گرفتم و در طول چند ماه خدمت در دشوارترین شرایط به دنبال توسعه بازار، تامین مالی، ابزارها و نهادهای مالی بودم که در کمترین زمان بزرگترین کارها در بازار سرمایه انجام گردید ولی متاسفانه به واسطه اقدامات سیاسی و ورود غیرحرفه‌ای و بیش از حد اشحاص و مسئولین به مباحث بازار سرمایه و بروز افت و خیز شدید شاخص کل بورس تهران هیچ وقت دیده نشد.

از درگاه خداوند منان برای حضرتعالی و تمامی مدیران جمهوری اسلامی ایران که برای عاقبت به خیری کشور عزیزمان ایران تلاش می‌کنند آرزوی توفیق روزافزون دارم."

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید